Gå til innhold

Kjøp av lydkort (FirePod) i Norge vs. utlandet!


Anbefalte innlegg

Hei, bandet skal gå til innkjøp av lydkortet "PreSonus Firepod".

Den laveste prisen jeg har funnet i Norge for denne er 4 000 kroner, rimelig dyrt.

Så jeg så etter prisene i andre land, og i USA fant jeg den mye billigere. Helt nede i 389 dollar! Med dagens kurs er det på kroner 2 500.

Men de tar kun i mot betalinger fra kredittkort fra de forente stater og de frakter bare dit også.

 

Jeg syns det er dumt å betale så mye mer bare på grunn av hvor jeg må handle det.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Kjøpte min på ebay USA for ca 3000,- for ca.1 år siden. Kjøpte privat og fikk selgeren til å skrive ned verdien på pakken. Eneste aberet er at jeg må bruke uorginal strømtilførsel. Fikk beskjed om at å kjøpe orginal koset 500,-. Noe som har lignende erfaring og fikk takk i billigere orginal strømtilførsel? Men det funker fint fordi altså.. Hvis dere først skal importere så kan dere jo like så greit kjøpe Firestudio. Den har noen flere tilkoblingsmuligheter og har muligheten for opptil 9 individuele lyttemikser. På nettbutikk i fra USA blir den nok noe dyrere, men på ebay har jeg sett den så lavt som $550.

Har vurdert denne pakken selv:

http://cgi.ebay.com/PRESONUS-FIRESTUDIO-FI...1QQcmdZViewItem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...