Gå til innhold

Ny info om Saints Row 2 (PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ooo, det høres jo aldeles nydelig ut. Båt, fly, motorsykler, samarbeidsmodus. GTA IV skal få bryne seg på denne.

Men "humoren som preget eneren"? Hvor var den humoren? :hmm:

Skrevet

Hvor var humoren? :p

Syns den preget absolutt hele spillet. Mørk vel og merke og kan bli tolket for mange som slem og rett og slett brutal, men mye av dialogen var nok til at jeg smilte fra øre til øre samt det at mange "insurance fraud" for å tjene penger/respect var utrolig morsomme :)

Må vel si at jeg gleder meg til 2'ern :)

Skrevet

Om du snakker om den humoren du laget selv, som insurance fraud, er jeg enig. Men cutscenes og denslags hadde lite humor i min hjerne.

Mulig pga. at jeg ikke er så veldig inn i "gangsta-hip-hip-hurra-hop"-verdenen... :)

Skrevet

Hehe ikke jeg heller, tror det kanskje derfor det ble litt ekstra skøy for meg :) Men som du sier, mye av humoren kom av det du lagde til selv. Gå i lilla skjorte med pimpkåpe sammen med noe som ligner på støvler gjorde sitt når du spurtet bortover gata ;)

Skrevet
saftig.. etter og ha lest dette et par gang, så betyr det at du
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ikke dør i 1'ern?  :dribble:

9566237[/snapback]

Hørte du ikke plasket helt på slutten der? ;)

Skrevet
saftig.. etter og ha lest dette et par gang, så betyr det at du
Ikke dør i 1'ern?  :dribble:

9566237[/snapback]

Hørte du ikke plasket helt på slutten der? ;)

9566529[/snapback]

nope? :hmm:

Skrevet
Når døm sier at hovedpersonen er ute etter hevn, så betyr det vel at hovedpersonen fra 1'ern fortsetter som hovedperson også denne gang? Noe som betyr at han overlevde eksplosjonen :cool:
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...