Gå til innhold

Et par spørsmål...


tp88

Anbefalte innlegg

1. Jeg har bestemt meg for å skaffe meg et bilspill til Xbox, valget står mellom Rallisport Challenge til 300kr, og Colin McRae Rally 3 til 500kr. Hvilket bør jeg velge? Gjerne litt for og imot...

 

2. Er det mulig å bytte ut harddisken i xboxen med en ny en uten å ha den moddet eller flashet?

 

3. Hvilken maskin utav PS2 og Xbox vil vare lengst på markedet og ha de beste spillene i framtiden? Hvorfor er det så masse spill til PS2 og så lite til Xbox? Det skulle vært flere Platform spill til Xbox...

 

4. Hvilken Sone er DVD-spilleren i min Xbox i? Den er kjøpt i Norge. Hvilke andre land har samme sone? Kan jeg da kjøpe Xbox spill i den sonen?

 

5. Er det noe spesielt jeg bør få med meg på PS2 og Xbox fronten? Har begge konsollene... :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Jeg har bestemt meg for å skaffe meg et bilspill til Xbox, valget står mellom Rallisport Challenge til 300kr, og Colin McRae Rally 3 til 500kr. Hvilket bør jeg velge? Gjerne litt for og imot...

Jeg har RalliSport og synes det er enormt bra. Det er verd alle penga! Men i forhold til Colin McRae Rally 3 vet jeg ikke. Har ikke prøvd det.

RalliSport har uansett syk grafikk!

 

2. Er det mulig å bytte ut harddisken i xboxen med en ny en uten å ha den moddet eller flashet?

Ikke vet jeg.

 

3. Hvilken maskin utav PS2 og Xbox vil vare lengst på markedet og ha de beste spillene i framtiden? Hvorfor er det så masse spill til PS2 og så lite til Xbox? Det skulle vært flere Platform spill til Xbox...

Fordi Xbox er nyere sier det seg selv at det er mindre spill på den - enda.

Kanskje det er Xbox som vil "vare" lengst p.g.a at den er ferskest?

 

4. Hvilken Sone er DVD-spilleren i min Xbox i? Den er kjøpt i Norge. Hvilke andre land har samme sone? Kan jeg da kjøpe Xbox spill i den sonen?

Xboxen din er på en måte nøytral når du kjøper den. Setter du et dvd-kit som er PAL første gangen, vil kunne spille sone-2 plater. Setter du inn et dvd-kit fra USA den første gangen, vil xboxen kun lese sone-1 plater.

5. Er det noe spesielt jeg bør få med meg på PS2 og Xbox fronten? Har begge konsollene...  :woot:

Xbox live!

Lenke til kommentar
1. Jeg har bestemt meg for å skaffe meg et bilspill til Xbox, valget står mellom Rallisport Challenge til 300kr, og Colin McRae Rally 3 til 500kr. Hvilket bør jeg velge? Gjerne litt for og imot...

 

Rallisport Challenge, det er ingen tvil! Rallisport er et så gjennomført og bra spill, og når det koster 300 kr burde det vært ulovlig og ikke eie det. Colin McRae 3 har ganske mange svake sider, middels til dårlig grafikk, snodig kjørefølelse enkelte ganger (litt for luftpute-aktig, og dårlig asfaltfølelse), multiplayerdelen er en vits, og menyene er elendige og trege. Noe av grunnen er at spillet også er lagd til PS2, og det kommer også til GC etterhvert. Fortsatt, så er det et bra spill (Jeg gir det 80/100), og du bør eie det, men for all del, kjøp Rallisport først (Gir dette 98/100).

 

2. Er det mulig å bytte ut harddisken i xboxen med en ny en uten å ha den moddet eller flashet?

 

Nix.

 

3. Hvilken maskin utav PS2 og Xbox vil vare lengst på markedet og ha de beste spillene i framtiden? Hvorfor er det så masse spill til PS2 og så lite til Xbox? Det skulle vært flere Platform spill til Xbox...

 

Xbox. Xbox er mest fremtidsrettet. PS2 har vært 1-2 år lengre på markedet, derfor har den fler spill, men kvantitet må du aldri sette foran kvalitet. :)

 

4. Hvilken Sone er DVD-spilleren i min Xbox i? Den er kjøpt i Norge. Hvilke andre land har samme sone? Kan jeg da kjøpe Xbox spill i den sonen?

 

Kjøper du fjernkontroll i Norge, får du Sone2. Sone2 er hele Europa så vidt jeg vet (men, jeg kan ta feil her).

Lenke til kommentar

 

Xbox. Xbox er mest fremtidsrettet. PS2 har vært 1-2 år lengre på markedet, derfor har den fler spill, men kvantitet må du aldri sette foran kvalitet. :)

 

På den annen side er kvantitet fullstendig objektivt og kvalitet høyst subjektivt. Mange vil si PS2 har endel titler som overgår alt xbox kommer med.

Lenke til kommentar

Jeg har Rallisport challenge og er veldig fornøyd , super grafikk og gameplay. :)

 

Jeg syntes ikke Colin Mcrae er no bra .

jeg har spilt det og det gir klart ikke samme fartsfølese som RalliSport gjør.

 

Selv om Colin kansje har fokusert mer på realismen så syntes jeg at Rallisport er bedre og jeg vil vel ikke ha noe xbox spill som ikke har grafikken på topp . da kan du jo kjøpe den på Ps2 og det tar jo vekk hele meningen med og ha en xbox . :shrug:

 

jeje Kjøp RalliSport Challenge du så angrer du ikke . Det Gjorde ikke Jeg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...