Gå til innhold

Acer al 712 17"


Ulven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AL712 - 17"

 

Tekniske spesifikasjoner

 

Størrelse 17"

 

Skjermtype Aktiv matrise farge TFT

 

Skjermstørrelse 337.5 x 270.3 mm

 

Oppløsning 1280 x 1024

 

Farger 16.7M

 

Pixel pitch 0.264 x 0.264MM

 

Kontrast forhold 500:1

 

Lysstyrke 250 cd/m2

 

Horisontal innsynsvinkel 160°

 

Vertikal innsynsvinkel 130°

 

Responstid 20ms

 

Audio 2 x høytalere

 

Input signal DVI-D og Analog (D-sub)

 

OSD On / Off with LED Indicator, 1 page/ 5 Languages ,Analog, Brightness, Contrast Horizontal Position, Vertical Position Phase, Clock, Auto-Expansion, Color Temperature, OSD Position, Auto-Centering, Auto-Clock & Auto-Phase, Recall, Graph Text

 

Plug & play VESA DDC1 og DDC2B funksjoner

 

Strømforbruk 54W

 

Power management VESA DPMS On:54 (max.)/Off:5W (max.)

 

Dimensjon (L x B x H, mm) 374(B) x 394(H) x 204(D) mm

 

Vekt 5 Kg

 

Sertifisering BSMI, CCC, CB, ISO 13406-2, Microsoft WHQL, UL, CUL, TUV/GS, T-Mark, ISO9241-3/-7/-8, FCC/B, VCCI, CE, TCO99

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Yepp, akkurat som Ulven har jeg nå fått min Acer712.

Ingen døde pixler (kjøpt gjennom VSData). Følger med både analog og DVI kabler.

Behagelig å se på, dog kanskje litt lyssterk (men det kan man jo stille etter hva man selv synes).

Har prøvd den kun med spillet DeltaForce2 og DeltaForce Landwarrior, og synes det lagger en del, enda jeg har den på DVI-signal (selvfølgelig).

Generelt vil jeg nok anbefale denne skjermen til andre også (4.000 inkl. alle kabler + frakt).

 

EDIT: Nei, jeg reviderer mitt syn. Etter å ha sjekket at alle innstillinger både på skjerm og i driver er korrekt justert, så er konklusjonen at den lagger ikke i spill i det hele tatt!! Helt utolig deilig. Nå kan jeg ihvertfall anbefale den varmt!! :woot:

Lenke til kommentar

De to skjermene der er så like at det blir nærmest en smakssak hvilken av dem du tar..... :shrug:

Jeg gjorde samme sammenligningen jeg også - det sto mellom Acer'en og Hyundai'en - men etter litt smatting frem og tilbake så ble det Acer - og det angrer jeg ikke på.....

Men det er jo ikke sikkert jeg hadde angret selv om det hadde blitt Hyundai'en heller :-)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hvordan er denne AL712 i forskjell fra Hyundai Q17? Disse er jo like dyre. Hørte noe om at Acer sin skjerm brukte betraktlig mere strøm og at displayet er nyere og bedre på Hyundai sin. Jeg har enda ikke bestilt min skjerm,men valget står mellom de to. Hvem skal jeg velge?

 

Jeg satt og lurte på dette selv i natt, har holdt på å lest i flere timer, på forskjellige forum og test sider.

Kom fram til at skjermene er så godt som like, men hos acer så følger det med DVI kabel, det gjør det ikke på Hyundai.

Dette tippet skalen for acer for meg, så jeg bestilte den i natt, fra itbutikken vel og merke (Host hark, håper det ikke blir noe problem med doa eller noe slikt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...