coban Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Her om dagen så fikk jeg en avis fra Skeidar og da jeg løp ned for å kjøpe varen fikk jeg faen beskjed om at det var 2 måneders ventetid! Sofaen måtte snekres først! Og her tenkte jeg at det var normalt for alle butikker å ha annonserte varer på lager, men der tok jeg feil gitt! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Emnetittelen din er litt vel bombastisk og jeg vil be deg om å endre den. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Dette er vel ikke spesielt uvanlig i denne bransjen? Ikke engang Ikea har varene sine på lager når du trenger de Lenke til kommentar
texaco Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Er nå ganske vanlig med lang leveringstid i møbelbransjen, er visse varer som spesialbestilles vettu Åssen vare var det? Hvis det var snakk om et bord kan jeg kanskje forstå frustrasjonen, men hvis det er snakk om en sofa eller no større så er dette helt normalt Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Møbler som sofa og lignende, lages i et utall forskjellige stoffer og farger. Og med tanke på alle de forskjellige modellene som finnes i en møbelforetning også, så tror jeg du forstår at det er totalt urealistisk å tro at de kan ha alt dette på lager i alle forskjellige farge og stoffvarianter. Det hadde krevd enorme lagerlokaler, som hadde kostet store summer, samtidig som man må ta høyde for at en del ikke vil selges pga. uopoulær farge og stoff, og sofaen din hadde kanskje vært dobbelt så dyr. Fordelen er at du får akkurat den sofaen du ønsker deg (velger selv hvilken modell, og kan bestemme farge og stoff på denne), og ulempen er at du må vente en måned eller to. Endret 23. september 2007 av Afseth Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Men hvorfor står ikke det med ventetid i annonsen? Det tar ikke 2 måneder å snekre sammen et møbel, det tar kanskje en uke. Om de har så stor backlog at de må bruke 2 måneder burde dette stått i annonsen . Endret 23. september 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Trådstarter har vært pålogget etter at beskjed ble gitt om å endre emnetittel, men har ikke fulgt denne. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg