Gå til innhold

Nokia 6100 er i landet...


ca2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den gode gamle T68'en begynte å forsøke å velge mine venner for meg. Noen kom alltid igjennom, andre kom bare igjennom etter å ha forsøkt å ringe en 4-5 ganger, osv, osv. Ripete og fæl etter lang tids bruk var den og - og når nytt frontdeksel til fonen koster 700spenn - iallefall hos min forhandler - var det liksågreit å forsøke N***a igjen.

Har levert gamlefonen inn på service, og om 6100'en viser seg kranglete selger jeg den bare. Jeg er såpass heldig at jeg har en del kroner å bruke på mobil hvert år, takket være en hyggelig arbeidsgiver, så å betale litt penger for en fon er helt greit.

 

@necrohard: Om den er buggy vet jeg ikke - det får tiden vise. At den ikke har BT er helt greit - jeg trenger det ikke.

@molna: jepp, og at den ikke har noen nye funksjoner ut over lavere størrelse/vekt gjør meg ingen ting. Hadde jeg på død og liv vært ute etter maksimalt med funksjoner, hadde jeg kjøpt en P800.

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe meg 6100 så snart jeg ser den begynner å komme i butikkene rundt her. Hadde lenge tenkt å kjøpe 6610, men når jeg så at det kommer en uten den unødvendige radioen og med mindre vekt venter jeg heller. Gleder meg :)

 

Det eneste er at MMS-størrelsen er på maks 30 kb, er dette for lite til en del?

Lenke til kommentar

Største problemet med MMS på Nokia er vel at Nokia ikke støtter skikkelig MMS enda.

På 6110/7210/6100 kan du bare sende ett bilde + tekst per MMS. På f.eks S55 og T68i har du 40 slides ("sider") der du på hver side kan ha ett bilde, en lyd og tekst.

 

Nokia henger som vanlig etter og kommer ikke med skikkelig MMS-støtte før på 3650...

Lenke til kommentar
Største problemet med MMS på Nokia er vel at Nokia ikke støtter skikkelig MMS enda.

På 6110/7210/6100 kan du bare sende ett bilde + tekst per MMS. På f.eks S55 og T68i har du 40 slides ("sider") der du på hver side kan ha ett bilde, en lyd og tekst.

 

Nokia henger som vanlig etter og kommer ikke med skikkelig MMS-støtte før på 3650...

 

Du sier 6110, den er gammel, du tenker nok på 6610 :)

40 sider? Jeg skjønner ikke helt, men men.

Jeg kjøper uansett Nokia, syns de har flott design, praktisk meny og er uansett mest vant med Nokia-telefoner.

 

Men hadde de ikke skikkelig MMS-støtte allerede på 7650 som kom i fjor sommer? Jeg har aldri prøvd den, men de burde da ha det på en kameratelefon...

Lenke til kommentar

ops, mente selvsagt 6610 ja. Beklager :(

 

Nei, 7650 har heller ikke skikkelig MMS, men i forhold til andre Nokia så støtter den i allefall lyd.

 

Noe av meningen med MMS er jo nettopp slides. Da blir bildene vist som en sakte animasjon hos mottageren, med lyd og tekst til hvert bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...