Gå til innhold

U700... Kan ikke være sant!


Sleeepy

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nettopp denne lekre telefonen og har brukt den nå i 7 dager.

 

Det jeg ikke kan fatte og begripe er at når man lagrer et nummer som kontakt får man max skrevet ned 14 bokstaver/tall...? ikke noen mulighet for og legge inn "fornavn" "etternavn", heller ikke "telefon hjem/mobil/jobb" etc... samt epost adresse... med 276 navn lagret kan dette fort bli kaotisk. dette kan da ikke stemme?

 

*Sleepy*

Endret av Sleeepy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte nettopp denne lekre telefonen og har brukt den nå i 7 dager.

 

Det jeg ikke kan fatte og begripe er at når man lagrer et nummer som kontakt får man max skrevet ned 14 bokstaver/tall...? ikke noen mulighet for og legge inn "fornavn" "etternavn", heller ikke "telefon hjem/mobil/jobb" etc... samt epost adresse... med 276 navn lagret kan dette fort bli kaotisk. dette kan da ikke stemme?

 

*Sleepy*

9549701[/snapback]

 

Fornøyd med telefonen ellers da??

Lenke til kommentar

Ah! lagre på telefonminne ja, den er god =)

 

Torethie:

 

Ja ellers er telefonen knallgod, litt kort batteri levetid, men så snakker jeg en del i telefonen med tanke på jobb. Må lades annen hver dag, men det er helt greit. Har blitt mer og mer vant til "touch" tastene så det går glatt. må pusses litt innimellom men slik er det med disse "shiny" telefonene

Lenke til kommentar

MP3 spiller? nei

 

Hadde tenkt til det, helt til jeg så at Samsung kjører blåtann på sin YP-T9 4gb spiller, og at de skal lansere blåtann stereo headset/propper nå til høsten, Dette betyr at du kan høre på musikk med blåtann headset, ta telefonen med det samme headsettet og legge på for og så høre på musikk igjen. Dette blir knall! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...