Gå til innhold

Forsikring av hund i Agria


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei det koster vanligvis ikke så mye. Det er helt horribelt dyrt!! :ph34r: jeg undersøkte forsikring til dobbisen min i Agira, og det ble 2700 kr i året! Helt sykt. Så jeg finner meg heller et annet sted.

Dama sa at det ble så dyrt pga rasen. Hun sa at feks elghund kosta 1000 i året ca, så det er stor forskjell på raser!

Lenke til kommentar

De fleste forsikringsselskap har det slik at du må ha en annen forsikring i selskapet før du får tilbud om husdyr. Begynte med gjensdige, men måtte ut med over 2000 i året, noe jeg syns var alt for dyrt. Har nå Vital og må ut med 1300 i året. Villkårene er ikke riktig så bra, men det duger foreløpig. De fleste andre selskapene vi har hørt med har vært i 2000 kr klassen. Så mulig vi bare må ha den vi har,eller akseptere det. Får se det litt an.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut grunnen til at bikkja mi er så dyr. Det er få av den, og den går under "kamphund" av alle ting.

Har funnet ut nå at jeg trenger hus, innbo, eller bilforsikring for å kunne få tilbud hos de resterende bankene. Jeg har ingen av delene. Hva gjør jeg da? Bare beholder Agria?

Endret av mushi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...