Tobinor Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Noen som vet hvor man kan få tak i Rig'N'Roll? Har ikke funnet den noen steder på nettet...
-sparks- Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Det har kanskje noe med at det ikke er ute ennå? Jeg gleder meg til den, men det er skuffende med alle utsettelsene.
skyhawk Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Spillet har vært i produksjon siden 2002, har selv venta 2 år på det men jeg regner med at det ikke kommer ut. Grafikken har rukket å bli gammel og grå også, grafikken så rimelig "død" ut på screenshotsa. Ikke så rart da dem starta for 5 år siden
-sparks- Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Synes grafikken fremdeles ser flott ut jeg. Ivertfall når det regner. Her er noe gameplay(tatt med mobilkamera, dessverre) som viser det:
Tobinor Skrevet 25. september 2007 Forfatter Skrevet 25. september 2007 ingen som har en torrent eller noe heller?
KristianF Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Det finnes som sagt ingen plasser du kan få tak i et spill som ikke er utgitt! Bruk den Offisielle Siden for info om spillet. Og det nye Forumet for å spør de om ting. De sier der det som er sagt, spillet kommer ut før slutten av året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå