Gå til innhold

Tips for å forbedre gamer.no serverene


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

Du har fått advarsler av b-real flere ganger.. Så det er nok ikke bare tull - mot andre. Kanskje mot b-real, men du har fått advarsel mot utestenging i en periode, pga. ordbruk.

 

EDIT: Forige innlegg: Var ikke bare i går, som du har fått advarsler på.. :p

Snakk pent, og ikke ta deg nær av at andre kaller deg cheater..

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har fått advarsler av b-real flere ganger.. Så det er nok ikke bare tull - mot andre. Kanskje mot b-real, men du har fått advarsel mot utestenging i en periode, pga. ordbruk.

 

EDIT: Forige innlegg: Var ikke bare i går, som du har fått advarsler på.. :p

Snakk pent, og ikke ta deg nær av at andre kaller deg cheater..

9564153[/snapback]

 

Jeg fikk advarsel igår av han, og han hadde pratet til meg igår. Jeg er ikke sånn normal, bare når jeg er sur / har hatt dårlig dag.

 

Jonas, mange admins kan også begå feil, du har begått feil, jeg går ikke rundt å whiner. I går så krangla du og jalapeno 15mins dere slengte "dritt" til hverandre. Så var ikke bare meg som hadde dårlig dag, men innrømm selv b-real ble skikkelig irritert igår siden for mange kranglet, det var ikke bare meg. dessverre blir mitt navn tatt opp om og om igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jooakim: Jepp, det er sant. Men nå skjer ikke noe før onsdag, pga. Ueland har Examen. Tror ikke det vil komme på en stund. Men vi håper. :)

 

Jeg krangla ikke Jalepeno!!, men han var veldig nerme på å få en pause fra serveren. Hvorfor: Han fortsatte å whine om at folk var dumme, han var rett og slett på dårlig humør.

 

Men thuG, ta det med ro. :) Vi er, og tenker også å fortsette å være venner. :)

Lenke til kommentar
Jooakim: Jepp, det er sant. Men nå skjer ikke noe før onsdag, pga. Ueland har Examen. Tror ikke det vil komme på en stund. Men vi håper. :)

 

Jeg krangla ikke Jalepeno!!, men han var veldig nerme på å få en pause fra serveren. Hvorfor: Han fortsatte å whine om at folk var dumme, han var rett og slett på dårlig humør.

 

Men thuG, ta det med ro. :) Vi er, og tenker også å fortsette å være venner. :)

9564342[/snapback]

 

Seff er vi venner da ;) Bare blir irritert når alle skylder på meg. :D (Vi kan'ke bli u-venner siden du er den som skal gi meg link til alle skins'ene jeg skal få på wep :D)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...