Gå til innhold

Kjøpt Lian Li hkbrett, trenger avstandsskruer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg kjøpte ett lian li hovedkortbrett, men glemte selvsagt å sjekke at det følger med avstandsskruer. Problemet er at jeg ikke finner noen plass der de selger avstandsskruer heller :(

Noen som vet hvor/hvordan jeg kan få tak i avstansskruer som passer til hovedkortbrettet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Claes selger ihvertfall "pose med PC-skruer", dvs. skruer til HD, Optiske drev, avstandskruer (hk), "O-ringer" mm.

Skrevet

Berre nett la meg få dette rett:

Du mangler dei skruene (som lurerpaa har bilde av) som du skrur fast i kabinettet og etterpå legg hovudkortet på?

Eg kjøpte for eit par månader eit slikt hovudkortbrett, og fekk med slike skruer, i metallisk farge, liksom som brettet. Altså, du finn dei sikkert i pakken brettet kom i.

Skrevet
Berre nett la meg få dette rett:

Du mangler dei skruene (som lurerpaa har bilde av) som du skrur fast i kabinettet og etterpå legg hovudkortet på?

Eg kjøpte for eit par månader eit slikt hovudkortbrett, og fekk med slike skruer, i metallisk farge, liksom som brettet. Altså, du finn dei sikkert i pakken brettet kom i.

9548901[/snapback]

Det var ingen skruer i min pakke, jeg får sende mail til netshop. :)

Skrevet (endret)
Netshop/ Microplex har her glemt å legg ved skruer. Send en mal til de, så sender di skruer til deg :)

9548939[/snapback]

Nå så jeg ekstra nøye gjennom embalasjen, og fant faktisk en liten pose, men innholdet var 4 små muttere :roll:

Endret av _sindre_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...