Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikkje svar men må ha det før returfristen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Some products here do not have driver downloads as they use either a driver that is in the list already in Windows (gameport-connected products) or use a driver that Windows installs for you when they are plugged in (USB-connected products).

 

Noe har vel feilet under instalasjonen da. Gå til devicemanager og avinnstaller og etterpå reinnstaller keybordet.

Lenke til kommentar
Some products here do not have driver downloads as they use either a driver that is in the list already in Windows (gameport-connected products) or use a driver that Windows installs for you when they are plugged in (USB-connected products).

 

Noe har vel feilet under instalasjonen da. Gå til devicemanager og avinnstaller og etterpå reinnstaller keybordet.

9547413[/snapback]

 

Å her har du en link til driveren

 

LINK

Lenke til kommentar

Jeg har dette tastaturet og man trenger ingen drivere til dette tastaturet.

 

Slik jeg oppfatter deg, så har du USB problemer med din PC. Har du vært inne på å sett på enhetsbehandlingen og sett at alt er installert riktig der? Ettersom du har problemer med andre USB enheter så er det PC-en som har problemene.

 

Ellers vil jeg anbefale deg å ha en mer hyggeligere tone.

Lenke til kommentar
OK... Eg har USP problemer med PC*en min... men vi kan ta det når eg kommer heim fra jobb... har ikkje dataen her...

 

EDIT. Tastaturet lyser men knappene er på en måte aktivert...

 

 

MVH Eplekaka  :)

9547469[/snapback]

 

Hva er "USP" :!:

 

Tror du har misforstått litt, :D Det heter "USB" :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...