DragonNOR Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Jeg har spilt meg ganske langt gjennom Bioshock nå og syns det er et veldig bra spill. Jeg hadde nettopp fullført hovedquesten i "Farmers Market" (Plukka opp Distilled water og Enzyme og lagd 'Lazarus Vector') og gikk ut døren som leder ut av Farmes market og til den neste "Sektoren". Loade-skjermen kom opp...den loadet...så krasjet spillet. Jeg håpet at det bare var et engangstilfelle, men da jeg spilte meg tilbake og lagret like utenfor, krasjet spillet samtlige ganger jeg forsøkte å komme meg ut av "Farmers Market". Noen som har opplevd dette? Og viktigere, er det noen som har en løsning? Ville vært forferdelig kjedelig å måtte spille gjennom spillet en gang til
mr-cookiepants Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 (endret) For det første, du har ikke kommet langt. For det andre så finnes google FRONT FROLIC LEVEL CRASH Solution is as follows: 1) START the Game ; 2) in the MAIN MENU go to -> OPTIONS-> GRAPHIC OPTIONS and select HIGH DETAIL SHADERS to OFF. Every other option can be set to HIGH->ON. Make sure changes are saved before you load your level; 3) Load your Last savegame anywhere in Arcadia and then play until you reach Fort Frolic ant the level is LOADED; 3) After the level is loaded and you move around for a few seconds ( Shaders have to load an low detail) DO NOT QUIT TO MAIN MENU just hit "ESC" key then OPTIONS-> GRAPHIC OPTIONS-> Change HIGH DETAIL SHADERS to ON; 4) Hit "Resume" and Play the game (With all Details And Shaders at Max), you can even use Quicksave and Quickload without problems. Hvis ikke det fungerer vet jeg ikke. Endret 21. september 2007 av mr-cookiepants
DragonNOR Skrevet 21. september 2007 Forfatter Skrevet 21. september 2007 (endret) Ok, jeg har altså ganske mye igjen, det er godt å høre ^^ Jeg søkte på Google, men fant ingen referanser til andre folk som hadde hatt det samme problemet. Derfor tenkte jeg at jeg kunne like så godt lage en thread om det Edit: Ok, takk Det funker Endret 22. september 2007 av DragonNOR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå