Gå til innhold

Orc skuldre, når blir disse fikkset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Størrelsen på skuldrene LOL trudde det bare var noobs jeg som går etter utseende. Folk som tanker med +2beast for dem vil ha rød glow og ikke bryr seg om statsen. Når du tanker last boss BT og han er på 5% tenker man virkelig på størrelsen på skuldrene da?

Skrevet
Størrelsen på skuldrene LOL trudde det bare var noobs jeg som går etter utseende. Folk som tanker med +2beast for dem vil ha rød glow og ikke bryr seg om statsen. Når du tanker last boss BT og han er på 5% tenker man virkelig på størrelsen på skuldrene da?

9578460[/snapback]

Herregud for et utsagn.

Skrevet

Nå gjelder jo dette alle shoulders da, og det er vel normalt å bry seg litt om utseende når du skal sitte og glane på characteren din hver dag? ;)

Skrevet

9578460[/snapback]

Herregud for et utsagn.

9578508[/snapback]

Så fremt ikke looks går utover "statsene" dine så er det vel greit? Jeg hadde vært deprimert som orc når skuldrene mine var mindre enn en gnom sine ;)

Skrevet

Jeg kan fortelle alle som sitter og tror at Looks ikke er viktig i WoW, det er så deluxe, 60% av gamergleden i WoW er looks, og når man ser hvordan WoW er utformet, så skjønner man også at looks er UTROLIG viktig. Rett og slett. Vist dere ikke bryr dere om looks kan dere gå å se på en vegg eller game everquest.

Skrevet
Jeg kan fortelle alle som sitter og tror at Looks ikke er viktig i WoW, det er så deluxe, 60% av gamergleden i WoW er looks, og når man ser hvordan WoW er utformet, så skjønner man også at looks er UTROLIG viktig. Rett og slett. Vist dere ikke bryr dere om looks kan dere gå å se på en vegg eller game everquest.

9580631[/snapback]

Huff veldig sant det der.. Klarer ikke bestemme meg for om jeg vil ha Undead Male eller Orc Female som ny warrior. På en side har jeg lyst på Orcen siden det ikke er så mange som er det, på en annen siden lurer jeg på om jeg kommer til å angre pga looks senere..

Hmm...

Skrevet
Du er eid, som ikke kan putte én smilie per setning. :)

9572837[/snapback]

Orcen min ser bare helt forferdelig stygg ut nå.

OT:

Du er eid som skriver smiley feil. I den sammenhengen blir det "smiley per setning."

Skrevet (endret)

9580631[/snapback]

Huff veldig sant det der.. Klarer ikke bestemme meg for om jeg vil ha Undead Male eller Orc Female som ny warrior. På en side har jeg lyst på Orcen siden det ikke er så mange som er det, på en annen siden lurer jeg på om jeg kommer til å angre pga looks senere..

Hmm...

9580922[/snapback]

Jeg har en UD Male warrior (alt) og synes den er kjemperå :thumbup:

Endret av Tullut
Skrevet

9578460[/snapback]

Herregud for et utsagn.

9578508[/snapback]

Så fremt ikke looks går utover "statsene" dine så er det vel greit? Jeg hadde vært deprimert som orc når skuldrene mine var mindre enn en gnom sine ;)

9578525[/snapback]

det som er enda mer deprimerende er å se folk i lvl 60 grandmarshal gear :S alt for mange nubs som det...

Skrevet (endret)

Før:

post-60103-1190831337_thumb.jpg

Etter:

Driver på å patcher, men var inne på en internett kafe nå i dag, og det ser fett ut. :p

Edit: JA, den socketen ER byttet ut med en +8 Dodge Rating. :p

Edit2: Der kom jeg endelig inn.

post-60103-1190831909_thumb.jpg

Endret av Okstad
Skrevet
Prøver de å kompensere med større skuldre? :hmm:

9582548[/snapback]

De er ikke større en de var, ser bare sånn ut siden de har vært så små i flere måneder.

Skrevet

Finner det svært merkelig at Blizzard ikke klarer selv å se om skuldre er for store eller for små. Det virker ikke som de vet at det går ann å ta en mellomting mellom altfor små kontra altfor store...

Skrevet (endret)

Er ganske sikker paa at de faktisk er storre enn for :hmm:

Edit: Sjekka nettopp Orc warrioren min. Herregud for noen megashoulders.

Tatt fra worldofraids.com : "-Orc shoulders and off-hand weapons fixed (possible overcompensation for previous bug?) " ;)

Endret av M@R7!N
Skrevet
Sikker på at dere bare ikke husker hvordan de ser ut. :D

9583975[/snapback]

Er jo mulig, men synes uansett de er monsterstore :!: Liker igrunn når skuldre er små og nette, som f.eks på Belf female. Ikke at de små passet på Orc da, for det gjorde de hvertfall ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...