Gå til innhold

Leter etter ett bra fly spill, med god grafikk


Anbefalte innlegg

Neon som veit om noen bra fly spill? Da mener jeg ikke flight simulator og sånt, men et fly spill de du skal fly i kamp, sende missiler og bombe objekter. Noen innslag, det bør også helst være med litt god grafikk..?

 

Edit, svar på spørsmål:

-Litt mere moderne en WW2. Leter ette et spill de han fortsatt bruker lock-on, og missiler.

-Min HW:

Core 2 duo 2.13 GHz

2gig DDR minne

8800GTS 500M 320MB

 

Trur jeg drar de fleste spill med det.. :p Håper editen min var til hjelp.

Endret av mafia-slayer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pacific fighters er siste "utgave" av IL-2 Sturmovik, siste oppgradering av IL-2 er 1946 (masse jetfly og heftige prop's).

 

Samme utvikler skal vel ikke lenge komme ut med "Battle of brittain", og kjenner jeg UBI/Maddox nok en gang sette en standar svin høyt for fly spill

 

husk: orginalen IL-2 fikk "best flightsim of the year" nesten året før spillet var ferdig.

Lenke til kommentar
WW2 eller modern?

 

Jeg kan tungt anbefale Lock-on i sistnevnte klasse!

9544175[/snapback]

 

Hva kan du lett anbefale da? :!:

 

Skulle ønske folkene som laget BF2 kunne lage et flyspill som jetflyene og helikopterene i BF2..Altså et spill der man kunne flydde i jets og helikoptere..Og at styringen og sånt var så lett som det er i BF2.. Det hadde vært så konge..

Lenke til kommentar

 

Hva kan du lett anbefale da?  :!:

 

9547097[/snapback]

 

Jeg gir ikke lette anbefalinger :)

 

Falcon er helt forskjellig fra Ace combat spillene forresten, Det er en simulator, og det kreves mye lesing i den tjukke boka som følger med, da falcon mangler de gode tutorialene som Lock-on har.

 

Lock on ligger også ett par hakk over falcon grafisk sett(partisk? Jeg? :p )

Lenke til kommentar

Lock On er nok den mest grafisk krevende flight simen der ute (som inneholder kampfly, i alle fall...). MS Flight Sim X er også krevende.

 

Falcon 4.0 Allied Force er også veldig bra! Ikke så krevende på grafikk fronten, med VELDIG realistisk. Norske F-16 piloter skal vistnok bruke Falcon på fritiden, nettopp fordi den er så realistisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...