Bozzeye Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Som topic seier: Kva bruker ein hus som ein kan kjøpe til? Kva er fordelane og ulempene med det? Kvar er det best å kjøpe/ha hus?
-Tommy Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Man bruker husene for å save. Enkelt og greit.
Vrengtpolvott Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Savepoint, rett og slett. Når man finner hidden packages, hidden clams osv eller hva det er, så får man våpen i safe-housene sine, det vil si at jo flere hus du har, jo flere plasser får du alle våpenene etterhvert. Man har jo savepoint i alle plassene, + helse. Er veldig kjekt å ha =)
bruker234 Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 jepp. i det første huset ditt kan du også finne spray maling til og tagge over de 100 greiene, og et kamera til og ta noen bilder av det du skal. du kan ikke si du har "runnet" spillet før dette. GTA er vel så og si umulig og runne!
Selvin Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Som topic seier: Kva bruker ein hus som ein kan kjøpe til? Kva er fordelane og ulempene med det? Kvar er det best å kjøpe/ha hus? 9543459[/snapback] I husa er det disketter slik at du kan lagre spillet der. Alle husa er også "safe", som da betyr at du er 100% trygg for politi og slikt. Kjøp alle! Du må bare få råd først! Og hvordan få råd? Jo, spill på hest i Los Santos
Bozzeye Skrevet 21. september 2007 Forfatter Skrevet 21. september 2007 Kan eg bruke huset til meir enn save, kamera og sprayboks? Og kva meinte du med våpena, Vrengtpolvott?
Vrengtpolvott Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Når du tar hemmelige ting i spillet, så får du våpen i savepointene dine etter hvor mange hidden items du har tatt.
Bozzeye Skrevet 21. september 2007 Forfatter Skrevet 21. september 2007 Åja. Da så. Trur eg kjøper meg eit hus. Det andre spørsmålet: Kvar er det lurast å kjøpe hus? Er det nokon fleire fordelar/ulemper med hus?
steinar2000 Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 (endret) Det er ingen spesielle lure plasser å kjøpe hus under storyline ihvertfall, siden du får nye savepoints underveis. Ulempen er må være at det koster penger, men det skal uansett ikke være noe problem når du er ferdig med historien. Du får forøvrig en liten pengebonus når du har kjøpt alle husene. EDIT: Du trenger også å kjøpe alle husene om du skal ha 100%. Endret 21. september 2007 av Bricklayer
Bozzeye Skrevet 23. september 2007 Forfatter Skrevet 23. september 2007 Har kjøpt fire hus no, trur eg. Er berre to hus som er den fargen som er viss eg kan kjøpe huset; eit til 10k og eit til 120k. Vrengtpolvott: Vet du kvar/korleis slike hemmelege ting er/ser ut? Er ikkje sprayboks eller kamera i nokon av husa mine, unntatt det fyrste, men det er vel ikkje mitt? Må eg unlocke noko for at sprayboksen og kameraet skal vere i alle husa mine?
steinar2000 Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Nei, kameraet og spraymalinga finnes bare i «The Johnson House» (som i realiteten er ditt). De hemmelige tinga han snakker om er tags, photo opportunities, oeysters og horseshoes som du finner rundt i SA. Se på her for stedene du finner dem.
Blade_Snake Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Dere har jo glemt garderoben! Du kan jo skifte klær i huset ditt!
asdfteam Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Mange av husene har også garasje, kjekt å ha en bra bil og motorsykkel stående når man trenger det.
Fisk1 Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Mange av husene har også garasje, kjekt å ha en bra bil og motorsykkel stående når man trenger det. Eller putte ransbilen (store svarte kassebilen) inn der, så du ikke trenger å jogge byen rundt for å finne den når du vil.
Almadora Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Man kan parkere biler der. man kan save der. man kan miste sine 6 stjerner der (San Andreas)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå