ZaqtiK Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 (endret) HEI! Jeg vurderer å kjøpe en VX NANO CORDLESS LASERMOUSE FOR NOTEBOOKS! Er det smart, eller bør jeg kjøpe en annen? Takk for alle svar! Endret 21. september 2007 av ModficationX
-MK- Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Kjøp trådmus! blir ofte mye kommunikasjonsproblemer mellom trådløs mus og pc hvis det er flere trådløse i samme rom. f.eks LAN, skole o.l. Liker trådløse best. billigere er de også
suuhoo Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Jeg vil på sterkeste anbefale denne musen fra logitech. Den synes jeg personlig er veldig god og sitter veldig bra i hånden.
zonko Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Noen liker trådløs, andre sverger til tråd. Test noen selv, prøv dem i handa og finn ut hva du liker. Personlig har jeg et kjærlighetsforhold til min Logitech MX1000 (trådløs laser), men skal skaffe en med tråd for å ha på tur (da man ikke trenger å lade disse.)
Irrelevant Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Ikke MX Revolution ihvertfall. Den suger, den henger seg hele tiden. MX1000 derimot, var super. Synd jeg ødela den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå