Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slutt mellom meg og kjæresten, krangling?


Anbefalte innlegg

Hei ;)

 

Jeg er mitt oppe i ett brudd mellom meg og kjæresten, vi har vært sammen i 7 måneder.

 

Jeg er 16, hun er 15.

 

 

Vi krangler, om alt mulig..

Ingen ting blir som jeg vill det skall være, selv om hun slo opp.

For det er ille at det ble slutt mellom oss, men det hadde vert bedre om vi hadde vert venner, for det er jo det jeg vill..

 

Men jeg får det ikke til, av en eller annen grund blir alt bare krangling og uhyggeligheter.

 

Er det normalt at det oppstår krangling?

 

Jeg vet ikke om det er vesentlig men det var hun som gjorde det slutt, jeg gotar det.. Men alt har blitt så feil, hva skall jeg gjøre?

 

 

Jeg er knust, og da blir det ikke bedre når vi krangler :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo av og til man ender opp i et negativt tankesett, da blir det gjerne bare krangling. Det går gjerne over etter en stund, men det er ikke lett å si hvor lenge "en stund" er. ;)

9538744[/snapback]

Skjønner, er bare at jeg fremdeles har følelser for hun..

 

Selv etter at det har vært slutt i mer enn en måned :cry:

 

 

 

Alt blir bare til krangling og diskutering, og hun sier ting som jeg ikke kunne fårestille meg at hun har samvittighet til og si..

 

 

 

 

Vill bare at kranglinga, og skrikinga mi skall ta slutt..

Lenke til kommentar

 

 

Det er jo av og til man ender opp i et negativt tankesett, da blir det gjerne bare krangling. Det går gjerne over etter en stund, men det er ikke lett å si hvor lenge "en stund" er. wink.gif

9538744[/snapback]


Skjønner, er bare at jeg fremdeles har følelser for hun..

Selv etter at det har vært slutt i mer enn en måned cry.gif



Alt blir bare til krangling og diskutering, og hun sier ting som jeg ikke kunne fårestille meg at hun har samvittighet til og si..




Vill bare at kranglinga, og skrikinga mi skall ta slutt..

9538782[/snapback]



Viktig å kunne prate om ting som folk da uten å måtte krangle. Det MÅ ikke alltid være en vinner i en diskusjon. Går ann å lage kompromisser også.

Det går vel ann å prate med henne normalt? uten å krangle...
Lenke til kommentar

 

 

Leste nettop dette på VG, kan mer fysisk aktivitet hjelpe?

Til vanlig er jeg en aktiv gutt, menn etter det ble slutt har jeg nesten isolert meg hjemme..
Ligger i senga med laptop`en på fanget hele dagen, spising foregår også på soverommet wink.gif

9540868[/snapback]



Kom deg ut. Å være inne uten å gjøre noe får deg bare til å tenke negativt igjen.

Ikke la henne få den gleden med å kontrollere deg. Gjør som du gjorde før du. thumbup.gif

OPP AV SENGA NÅ! Endret av Zeph
Lenke til kommentar

 

 

Leste nettop dette på VG, kan mer fysisk aktivitet hjelpe?

Til vanlig er jeg en aktiv gutt, menn etter det ble slutt har jeg nesten isolert meg hjemme..
Ligger i senga med laptop`en på fanget hele dagen, spising foregår også på soverommet wink.gif

9540868[/snapback]



Kom deg ut. Å være inne uten å gjøre noe får deg bare til å tenke negativt igjen.

Ikke la henne få den gleden med å kontrollere deg. Gjør som du gjorde før du. thumbup.gif

OPP AV SENGA NÅ!

9540954[/snapback]


Jeg ligger her enda, har hatt en pyton dag i dag cool.gif
Men det går bedre, tror vi begynner og samle oss igjen, som sårede venner wink.gif
Lenke til kommentar
Vel, da gjelder det vel i alle fall for minst en av dere. Vet du hvordan han nye reagerer på kranglingen da? Hva er det egentlig dere krangler om?

 

Det beste du kan gjøre er å glemme henne. Jeg kan forstå at det ikke er så enkelt, men plutselig så er hun glemt :) (forhåpentligvis)

9558381[/snapback]

Det er vanskelig og forklare, men plutselig så er det krangling sombare faen :cry:

 

Men jeg prøver så godt jeg kan og kutte ned på sørginga, har tross alt ikke snakket med hun på 3 uker :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...