Gå til innhold

Hvilken Warhawk rank har du?


Potetgullmann1

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en liten oversikt her, spesielt for dem i klanen. ikke at dette nødvendigvis representerer skills syntes jeg fortsatt det hadde vært fett om vi hadde en general på forumet. Jeg tenkte og lage en liste som jeg oppdaterer 1 gang i uka :) Si gjerne PSN navn i tilleg

 

Ranks:

Andcol: 2nd Luitenant

Slugge: 2nd Luitenant

Firetrucken: 2nd luitenant

Jokkepotte: Chief sergeant

Traction-XL: Wingleader

BadSmile: Wingleader

zh44:Wingleader

Mazeking: Wing(Leader)?

Calle1: Cmd Sergeant

Lommis: wingman

SnowDOG: 2nd luitenant

Tharos: Commander

noobie1971: recruit

Endret av Potetgullmann1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vingleder her.. Men det er en liten ting jeg lurer på.. Det står at for å komme til neste rank må jeg har tanks utmerkelsen (noe jeg har) og 15000 poeng!!

 

Tidligere har ikke disse poengene hatt noe å si for rankingen, for jeg har bare 2000 poeng og da ville jeg jo ikke vært vingleder right?

 

Så hva skal til for å komme opp i neste rank?

Lenke til kommentar

Jeg skulle egentlig vært Wingleader............men er for øyeblikket bare Chief Sergeant.

 

Men jeg gidder ikke spille mer Warhawk unntatt klankamper eller klanspilling, som er nesten hver dag uansett..

 

Hadde det vært noen som kunne ha klart utfordringen om å bli forumets/norges første General så er det vel meg, men som sagt gidder jeg ikke å bruke tid på ranked. :D

 

Har ikke lyst til å "spille" ut spillet slik som jeg gjorde med Rainbow Six, et par timer med klanen er hver dag er nok. Dessuten tror jeg ikke jeg blir noe dårligere eller bedre enn det jeg er ved å spille eller ikke spille ranked matches, tror heller at jeg blir bedre ved skikkelige klankamper.

 

Spillet er jo så mye bedre når du har et lag som faktisk greier å bruke headset og gi hverandre skikkelig kommunikasjon osv :thumbup:

 

En annen grunn til at jeg ikke gidder å spille ranked er at jeg vet de (Incognito) vurderer å resette alle stats osv for å fikse rank problemet de fortsatt har og kommer til å få..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...