Gå til innhold

problem med spill


Anbefalte innlegg

Har kjøpt nytt skjermkort Gainward GeForce 8600GTS 256MB og har problemer med en del spill.

Call of duty 2, Medal of Honor airborne og cs,får ikke startet spillene, er det noen spesielle innstillinger du må gjøre med dette kortet.Har den siste nvidia driveren.

 

 

Amd x2 6000+,2 gig Corsair TWIN2X 6400 DDR2,Western Digital Raptor 74GB SATA 16MB 10000RPM,Corsair Powersupply 620W,Gainward GeForce 8600GTS 256MB.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kjøpt nytt skjermkort Gainward GeForce 8600GTS 256MB og har problemer med en del spill.

Call of duty 2, Medal of Honor airborne og cs,får ikke startet spillene, er det noen spesielle innstillinger du må gjøre med dette kortet.Har den siste nvidia driveren.

 

 

Amd x2 6000+,2 gig Corsair TWIN2X 6400 DDR2,Western Digital Raptor 74GB SATA 16MB 10000RPM,Corsair Powersupply 620W,Gainward GeForce 8600GTS 256MB.

9527707[/snapback]

 

Hvilket operativsystem kjører du?

Lenke til kommentar

cod2sp_s.exe has encountered a problem and needs to close.

Og på Medal of Honor Airborne står det at skjermkortet ikke støttes,men det mener jeg det skal etter å ha lest en del på nettet.Cs starter ikke i det hele tatt ingen melding.

Maskinen er ny og har bygget den selv,ingen andre problemer med den.

Lenke til kommentar

La inn Ghost Recon Advanced Warefighter 2 for å se om det funka,og når jeg går inn på material detection får jeg opp feil på en ting directX (9.0b),det står at jeg må oppdatere til directX 9.0c,har lasta ned directX 9.0c og lagt det inn men det står fremdeles directX 9.0b,vil ikke oppdatere,noen tips?

Lenke til kommentar

Regner med du har pløyd manualene for maskinen både en, to og tre ganger ? Hovedkort, bios og grafikkort ?

Antar det.

 

Kortet støtter DirectX10, noe Wxp ikke støtter. Kan det være noen sammenheng der ? At spillet starter i DirectX 10 modus eller noe sånt ??

 

Rart at DirectX ikke vil oppdatere...

Har du piratversjon av Wxp ??

 

Er vel bare å lese igjennom manualene for fjerde gang... :hmm:

Lenke til kommentar
Regner med du har pløyd manualene for maskinen både en, to og tre ganger ? Hovedkort, bios og grafikkort ?

Antar det.

 

Kortet støtter DirectX10, noe Wxp ikke støtter. Kan det være noen sammenheng der ? At spillet starter i DirectX 10 modus eller noe sånt ??

 

Rart at DirectX ikke vil oppdatere...

Har du piratversjon av Wxp ??

 

Er vel bare å lese igjennom manualene for fjerde gang... :hmm:

9530662[/snapback]

Piratversjon skal ikke ha noe og si tror jeg. Men vet ikke helt sikkert.

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...