Gå til innhold

anime: fullmetal alcemist


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du satte ny rekord med.... 15 smileys!

 

Sjekk retningslinjenes pkt. 10, begge to. Dere har begge brutt den :)

 

Forøvrig unner jeg INGEN å bevitne anime på billige, lavoppløselige nettstreamer. Kjøp eller last ned.

 

Uansett er jo fullmetal en av de beste- nei, den beste animeserien jeg har sett. Derfor fortjener den bedre enn >320x240

Lenke til kommentar
Du satte ny rekord med.... 15 smileys!

 

Sjekk retningslinjenes pkt. 10, begge to. Dere har begge brutt den :)

 

Forøvrig unner jeg INGEN å bevitne anime på billige, lavoppløselige nettstreamer. Kjøp eller last ned.

 

Uansett er jo fullmetal en av de beste- nei, den beste animeserien jeg har sett. Derfor fortjener den bedre enn >320x240

9528366[/snapback]

 

Nettopp, tror ikke engang det er lovlig å linke direkte til den streamen

heller.

Lenke til kommentar

Ro ned nervene. Jeg vil påpeke ett par ting:

 

1: Ikke post flere poster rett etter hverandre. Endre den opprinnelige posten i stedet.

2: Retningslinjene finner du i den blå menyen til venstre på siden, disse samtykket du til når du lagde konto her på diskusjon.no.

3: Følg retninglinjener. SPESIELLT punkt 10.

4: Nettsidestreamer er litt på kanten av hva som er lovlig her på forumet, men siden en mod ikke har kranglet ennå, satser vi på at det går bra.

 

Du kan sikkert sette tilbake linken, eller rapportere denne tråden om du vil ha den slettet. Det er ingenting i veien for en FMA diskusjonstråd :)

Lenke til kommentar

Mener å huske at mangaen fortsetter den dag i dag ja :)

 

Merkelig at de ikke har fortsatt animeen, men det er vel det som skiller de gode fra de dårlige. De gode seriene vet når det er på tide å runde av ;)

 

I førsteposten uttrykte Andreas sin kjælighet for FMA, samt en link til en Tv-stream side der man kan se den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...