Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

mark i ræva, medisin?

Gjest trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter
Skrevet

hei!

jeg har no fått mark i råva, litt pussig, får det unormalt ofte; flere ganger i året. har god hygiene, men får det uansett.

treng råd for å få marken vekk, så fort som mulig(klør så i hælvette), nokke jeg kan spise eller drikke som hjelper? vil helst ikkje bruke dei pillene som blir anbefalt, for får så jævelig dorlig mage. er det nokke jeg kan gjøre for å ungå å få vondt i magen, som samtidig skal hjelpe mot marken?

:ermm:

takker alle svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest -trådstarter-
Skrevet
klø deg i ræva skal hjelpe litt for å ødelegge eggene som ho-makken legger ut, men det hjelper kanskje ikkje så mykje, for å få dei fjerna. alt eg veit ;)

9524231[/snapback]

viste om det, men takker uansett :)

Spyle dem ut ? :D

9524335[/snapback]

trukke det er så lett :roll:

Sikker på at det ikke er hemoroider?

9527459[/snapback]

det er eg sikker på ja :thumbup:

Skrevet (endret)

Har ingenting med hygiene å gjøre, det er noe du har fått via mat.

De ender da opp i ræva siden de nødvendigvis må komme ut den veien.

Får kur på apoteket mot sånt. Småunger får det gjerne når de eter snø på vinteren.

Endret av Bytex
Skrevet

godt å høre at det ikkje er hygienen. problemet med denne kuren er at jeg får ekstrem mage. men 2 tabletter i løpet av to dager, så er marken vekke da. får vel bli mageknipe da, nokke knall tips som kan hindre mageknipen/diareen?

Skrevet
godt å høre at det ikkje er hygienen. problemet med denne kuren er at jeg får ekstrem mage. men 2 tabletter i løpet av to dager, så er marken vekke da. får vel bli mageknipe da, nokke knall tips som kan hindre mageknipen/diareen?

9537067[/snapback]

kjør i deg noken ido-form tabletter og litt biola eller surmelk, så mykje at du kanskje får hard mage, mykje bedre det. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...