Gå til innhold

hjemmeside ??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, Dreamweaver 4.0 syns jeg er bra(har ikke helt lært meg å bruke den skikkelig enda), ellers har jeg prøvd ACE html, likte den veldig godt også,( Ace har foresten kommet med en ny siden den gang: AceHTML 5 Pro 5.0 ,den har jeg ikke prøvd),man kan jo heller ikke glemme CoffeeCup sin da: CoffeeCup HTML Editor 9.0

 

det spørs jo hvor mye kronasjer du er villig til å legge i en HTML-editor også?

 

du kan laste ned trial versjoner av disse (i alle fall de to siste) her: http://netpower.tucows.com/htmledit95.html

 

lykke til :smile:

 

Combat ---------> OUT!

 

[ Denne Melding var redigert av: Combat på 2002-01-03 17:36 ]

Lenke til kommentar

Jeg bruker Macromedia Flash 5.0, MM Dreamwaver 4 , Adobe Photoshop6.0/Imageready, 3DS MAX og Namo webeditor..

 

Hvis du er ganske ny i gamet så tror jeg det beste er å bare lære seg flash med en gang....det er rett å slett bare kewlt... men du må jo alltids ha noen grafikk programmer ved siden av......eneste som er litt kjedelig er at det koster penger da..men det finnes jo utveier i disse dager som er litt billigere....ikke det at jeg anbefaler det.....men jeg tror ikke det finnes en eneste på dette forumet uten ett pirat kopiert program,spill eller mp3..

 

Nå kommer det sikkert en eller annen nisse å.... jeg har ikke det...JO det har du....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

TextPad er et helt genialt program. - ikke koster det noe heller (shareware). FrontPage osv kødder til og slenger inn så mye grisete kode at man kan spy av mindre.

 

UltraEdit er også fint. Liker "save as ftp" funksjonen deres.

 

Litt synd MS ikke har lært seg HTML enda. Sitter med Visual Studio oxo, og merket fort at jeg åpnet htmldokumentet mitt og den smalt inn i designview. Standard da er nemlig at dokumentet formateres, no som sikkert kunne vært vel og bra hadde det ikke vært for at formateringen var feil og at jeg måtte gå gjennom all koden manuellt etterpå og endre tilbake...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...