Gå til innhold

Hvordan effektivisere workflow?


Anbefalte innlegg

Noen som har tips til en god workflow? Jeg synes at jeg bruker for mye tid med organisering av bildefiler. Slik gjør jeg det nå: kopierer bildene fra minnekort til mappe på PC-en. bruker visningsprogrammet til å slette dårlige bilder og snu på høydebilder. Kopierer så de bildene jeg skal behandle til en mappe. Jeg behandler de og lagrer over kopien. De som jeg skal publisere på nett forminsker jeg og lagrer i en egen nettmappe.

 

Jeg "skyter" kun i jpeg. Hvordan effektiviserer jeg min workflow?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har tips til en god workflow? Jeg synes at jeg bruker for mye tid med organisering av bildefiler. Slik gjør jeg det nå: kopierer bildene fra minnekort til mappe på PC-en. bruker visningsprogrammet til å slette dårlige bilder og snu på høydebilder. Kopierer så de bildene jeg skal behandle til en mappe. Jeg behandler de og lagrer over kopien. De som jeg skal publisere på nett forminsker jeg og lagrer i en egen nettmappe.

 

Jeg "skyter" kun i jpeg. Hvordan effektiviserer jeg min workflow?

9520724[/snapback]

 

Kanskje du kunne si litt om hvilke programmer du bruker til de forskjellige operasjonene i dag?

 

LIten vits for oss å evt. foreslå store og dyre programmer dersom du er på utkikk etter gratisprogrammer. Og vice versa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...