Gå til innhold

Er HD`n død?


t3p0s3

Anbefalte innlegg

Min gode gamle maxtor etellerannet tok i dag kvelden, finner den ikke i windows og får feilmelding i bios (@ boot)

 

Er den helt kaputt, eller har jeg mulighet til å fikse den på en eller annen måte? Lå endel viktig data på den... (viktig, ikke "gi penger for å få tilbake" viktig :roll: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan i helvette kan jeg ta backup av en disk når jeg ikke finner den da?

Hva i alle dager, for en tone du har nå da. :shrug: Sorry, men du har nok ikke lyst på hjelp her inne ser eg.

 

Neimen voks opp litt da! Det der var jo ikke rettet til noen andre en den forpulte jalla kassa mi. (Pardon my french)

 

Forumet har tatt en sving mot feil side ser jeg, folk bryr seg jo mer om stavefeil, smilyes og banneord enn de gjør å hjelpe hverandre....

Jeg husker andre tider.... *mimre*

 

Jo, hvor kan jeg få fatt i IBM disk fitness tool da?

Lenke til kommentar

Neimen voks opp litt da! Det der var jo ikke rettet til noen andre en den forpulte jalla kassa mi. (Pardon my french)

Voks opp litt? Joda skal gjøre det, men er du så veldig gammel da :yes:

Forumet har tatt en sving mot feil side ser jeg, folk bryr seg jo mer om stavefeil, smilyes og banneord enn de gjør å hjelpe hverandre....

Jeg husker andre tider.... *mimre*

Eg bryr meg ikke om stavefeil eller smilyes som du bruker, for eg er ikke bedere selv.

Men måte du sa det på var ikke bra, eg trudde du siktet til meg?

 

Jo, hvor kan jeg få fatt i IBM disk fitness tool da?

http://www.hgst.com/hdd/technolo/dft/dft.htm Du finner den her :yes:

Lenke til kommentar

for en tid tilbake hadde jeg et problem som ikke høres helt ulikt ditt (det er dog såpass lenge siden at jeg ikke husker alle detaljene).

 

jeg løste biffen ved å sette disken i en linux-burk, mounte partisjonen og share den ut ved hjelp av samba. deretter kunne jeg kopiere over viktige data til win-burken via nettverket.

 

linux gir meg endel feilmeldinger på disken, så jeg bruker den ikke til noe nyttig lenger, men det viktigste var nå å få tilbake dataene, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...