oorzako Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Expert does it again! Det samme skjedde med Forza 2, de solgte di akkurat som ingenting 3 dager før release. Vet at vi får store problem, samt store bøter hvis det blir solgt fortidlig. Imo, så burde noen ta ifra Expert retten til å selge spill.. Dette har skjedd så mange ganger nå at det nesten ikke er morsomt (nesten ) Åja, spesialutgave my ass. Fikk vite hvor mange eksemplar butikker får inn av Legendary, og det er jo nesten tragisk. En slik pakke skal være ekslusiv å vanskelig å få tak i. Eneste jeg kan si er at folk ikke trenger å springe mann av huse for å sikkre seg en. (mer en 2 pr. butikk så er det ikke ekslusivt lenger. )
VikinGz Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 expert skulle også mistet retten på å selge filmer. Er litt morsomt å kjøpe filmer en mnd før de kommer ut på expert ^^
[-GoMp-] Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 tja.. hadde du gjort det i går, så kunne du sikkert fått kjøpt det... men nå har sikkert expert sendt ut meldinger til alle butikkene sine om ikke å selge spillet lenger.. men du kan altids prøve;) 9522927[/snapback] Har du spillet fortsatt, eller har du levert det inn? Har ikke fått med meg det enda...hehe :!:
Stexil Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Hvordan er gameplayet i forhold til halo og halo 2? Er det dere som har lagt ut videoer på youtube :!: Link: http://www.youtube.com/watch?v=6IMPQJz3KoQ...related&search=
TheFSM Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 har ikke lagt ut film nei, har ikke levert tilbake heller... har ikke spillt halo 1, har spillt halo 2 mp en del, selv syntes jeg at halo 3 sitt gameplay er bedre en halo 2 sitt, de har fått inn mange nye våpen, ny armour, nye kjøretøy, og nye baner så klart.
Anbefalte innlegg