Gå til innhold

BenQ G2400W eller HP w2408 ?


The Ghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var jo et pluss at det ikke var tn panel da... ble litt overrasket over det faktisk.

Så også det samme som du nevnte The Ghost om den andre lg skjermen som hadde mva panel, men trodde ikke dette gjaldt denne også.

 

Holder en liten knapp på denne lg skjermen til nå, skal følge godt med på denne tråden vertfall. Skal dessverre ikke på TheExperience, så får ikke sett skjermen der nei :(

 

Vinci

Lenke til kommentar

Fant også ut at det var tn panel når jeg søkte litt rundt...

 

24 " LCD/ 16:10/ digital/analog/ TN Panel/ schwarz/ 2.000 :1/ 400 cd/qm/ horiz.: 170 °/ vert.: 170 °/ 5 ms/ 1920 x 1200/ USB-Hub/ TCO03/ VESA Bohrung: 100 x 100 mm/ D-Sub 15 pol., HDMI

 

Fra en tysk side...

 

Hmm... er det da verdt å legge i noen ekstra hundrelapper for å kjøpe skjermen med mva panel...?

 

Selv om jeg er litt redd for at jeg henger meg for mye opp i hvilket panel som brukes. Har sett f.eks. samsung 226bw i aksjon og syntes den så veldig vakker ut.

Innsynsvinkel er ikke så forferdelig viktig for meg, er jeg som bruker skjermen, og jeg sitter da rett foran skjermen og ikke på siden eller under :)

 

Litt rart at de oppgir 170 graders innsyn på et tn panel da...

 

 

Vinci

Lenke til kommentar
Litt rart at de oppgir 170 graders innsyn på et tn panel da...

Kan være noe de har gjort som gjør at det er sånn, emn sitter rett ofrand skjermen og om noen andre ikke ser bidle så bra bryr meg ikke da det er jeg som skal se .....

 

Men MVA og PVA paneler har litt bedrefarge, emn de er treigere så det kan lettere forekomme ghosting der .......

Lenke til kommentar

Har hørt at det ofte ikke stemmer helt det du sier med ghosting på de dyrere tregere panelene. Har vertfall sett på en del reviews på en del 24" skjermer og det er slettes ikke alltid de raske tn panelene kommer best ut i test med tanke på ghosting.

 

Denne reviewen her f.eks.:

http://www.behardware.com/articles/677-5/t...24-pva-mva.html

 

Arrgh... har lest på nettet i timevis om forskjellige skjermer, men klarer ikke

å bestemme meg.

 

Også har vi dette med input lag da... Dette kan jo være ganske drastiske forskjeller... helt opp i 60ms... Uff...

 

Vinci

Lenke til kommentar

Hva vil det si at L246WH ikke har HDCP-støtte jfr. prisguide.no ?

 

I flg prisguide har den både dvi, vga og hdmi. Stemmer dette? Sitat Vinci: "24 " LCD/ 16:10/ digital/analog/ TN Panel/ schwarz/ 2.000 :1/ 400 cd/qm/ horiz.: 170 °/ vert.: 170 °/ 5 ms/ 1920 x 1200/ USB-Hub/ TCO03/ VESA Bohrung: 100 x 100 mm/ D-Sub 15 pol., HDMI". Altså ikke DVI nevnt?

Endret av bluecas
Lenke til kommentar
Er det nå jeg skal angre over at jeg bestilte HP w2408? Jeg er redd det kanskje blir en retur. Jeg falt for LG sin 24" :/

9592851[/snapback]

 

Hva synes du om HP w2408 da? Eller har du ikke fått skjermen enda?

Er jo mange som ikke liker sånne glossy skjermer, men jeg synes egentlig det er ganske fint, så lenge du ikke har for mye lyskilder bak deg i rommet vertfall.

Jeg er veldig i tvil... står mellom Samsung 245B, HP w2408 og den LG'en...

 

Noen som har sett noen tester eller reviews av HP skjermen?

 

Vinci

Lenke til kommentar

Jeg har ikke mottatt den enda nei. Får den over helga regnger jeg med. Ja, den er glossy og det bekymrer meg litt..

Jeg sto over Samsung sin ettersom den ikke har usb-hub. Det er greit å ha ettersom jeg sitter på laptop.

 

Er det nå jeg skal angre over at jeg bestilte HP w2408? Jeg er redd det kanskje blir en retur. Jeg falt for LG sin 24" :/

9592851[/snapback]

 

Hva synes du om HP w2408 da? Eller har du ikke fått skjermen enda?

Er jo mange som ikke liker sånne glossy skjermer, men jeg synes egentlig det er ganske fint, så lenge du ikke har for mye lyskilder bak deg i rommet vertfall.

Jeg er veldig i tvil... står mellom Samsung 245B, HP w2408 og den LG'en...

 

Noen som har sett noen tester eller reviews av HP skjermen?

 

Vinci

9593780[/snapback]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...