Gå til innhold

Xbox 360 text input device


Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg slik text input device på EBGames i Porsgrunn. Den hadde bedre taster enn jeg trodde, og det er utrolig bra backlight i tastene. Samtidig er kontrollen fremdeles god som gull å holde i... men det anbefales å fjerne den over lengre spilleøkter ;)

 

Dessuten er den billig... absolutt verdt prisen

Lenke til kommentar
Kjøpte meg slik text input device på EBGames i Porsgrunn. Den hadde bedre taster enn jeg trodde, og det er utrolig bra backlight i tastene. Samtidig er kontrollen fremdeles god som gull å holde i... men det anbefales å fjerne den over lengre spilleøkter  ;)

 

Dessuten er den billig... absolutt verdt prisen

9518236[/snapback]

Du er fra Porsgrunn? Jøss, visste ikke at jeg hadde folk fra nærmiljøet i vennelista. :p

 

Edit; Hvor mye kostet den på Eb?

Endret av DavidH
Lenke til kommentar
Kjøpte meg slik text input device på EBGames i Porsgrunn. Den hadde bedre taster enn jeg trodde, og det er utrolig bra backlight i tastene. Samtidig er kontrollen fremdeles god som gull å holde i... men det anbefales å fjerne den over lengre spilleøkter  ;)

 

Dessuten er den billig... absolutt verdt prisen

9518236[/snapback]

Jeg ser at Komplett aventerer med at den har engelske taster. Noen som vet om det kommer en egen med norske taster, eller får man også tilgang til de norske bokstavene på den engelske ved hjelp av en Shift-knapp e.l?

Lenke til kommentar
Hehehe, jeg er ikke født i Porsgrunn, men jeg bor her nå  :)

 

Den kostet 299 på Ebgames. Syntest det var verdt prisen egentlig  :thumbup:

9519499[/snapback]

Artig :) Ok, det var jo en svært god pris egentlig. Runder 300 hvis man skal bestille det fra komplett, med tanke på frakt og slikt. Så skal ikke se bort i fra at jeg tusler innom EB i dag da for å plukke opp denne godsaken. Er litt lei av å ha et lite usbkeyboard koblet til xboxen min for de gangene jeg får meldinger eller skal skrive inn noe i spill. :p

Lenke til kommentar
Kjøpte meg slik text input device på EBGames i Porsgrunn. Den hadde bedre taster enn jeg trodde, og det er utrolig bra backlight i tastene. Samtidig er kontrollen fremdeles god som gull å holde i... men det anbefales å fjerne den over lengre spilleøkter  ;)

 

Dessuten er den billig... absolutt verdt prisen

9518236[/snapback]

Jeg ser at Komplett aventerer med at den har engelske taster. Noen som vet om det kommer en egen med norske taster, eller får man også tilgang til de norske bokstavene på den engelske ved hjelp av en Shift-knapp e.l?

9519518[/snapback]

 

Man har engelske taster, men ÆØÅ og andre spesialtaster tilgjengelige med en Shift knapp ja :)

 

DavidH: Enig! Ble et spontankjøp på meg i går, visste nemlig ikke at de hadde det... og tenkte straks at det hadde vært kjekt å slippe det tastaturet jeg snubler i annenhver dag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...