Gå til innhold

42pv70 prisdumping på gang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GKSaue: Kan være en ide, plasma må transporteres på høykant. Kan være pes å finne bil som har plass til dette. Ellers er det jo en ny plasma på vei fra pana med høyere oppløsning...

Så sant TVen er tatt ut av esken, har nok de fleste biler plass.

Vet ikke om jeg tørr å frakte den uten eske. Er blitt litt vel glad i dette tv kanskje? :p

Det funker fett. Bruk noe av embalasjen som følger med og kjør forsiktig. God tur! :- )

Lenke til kommentar

Min forespørsel om avbestilling har enda ikke blitt behandlet.

Satt 1 time i telefonkø i dag uten å komme gjennom, så blir spennende å se om de sender meg tv'n i morgen.

 

Hvis den sendes i morgen får jeg heller glede meg over ny tv og gjøre det litt sløvere i eksamensperioden :p

Men om den ikke blir sendt i morgen må jeg vel belage meg på ny telefonkø for å få dem til å ferdigbehandle avbestillingen min.

 

Venter spent ...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Avbestillte idag, og 10 min etter ringer han meg og sier at de har fått et lite parti inn, så skjermen skulle bli sendt til meg idag, var kanskje det jeg skulle gjort med engang?

 

Vet ikke om jeg ville stolt på dette. På et annet forum er det en som forteller at det samme skjedde med han for en uke siden, men at han fortsatt ikke har fått tv`en.

Lenke til kommentar
Avbestillte idag, og 10 min etter ringer han meg og sier at de har fått et lite parti inn, så skjermen skulle bli sendt til meg idag, var kanskje det jeg skulle gjort med engang?

 

Vet ikke om jeg ville stolt på dette. På et annet forum er det en som forteller at det samme skjedde med han for en uke siden, men at han fortsatt ikke har fått tv`en.

 

Han ringte og sa han skulle kjøre skjermen ganske snart hvertfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...