Gå til innhold

Kabinett med god kjøling (viftemuligheter)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg kikka på et sånt på TG06, var ikke imponert.

 

sjekk dette istede: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...ANDV3&mcat=c134

 

billigere, bedre kvalitet, vibrasjonsdempa disker, plass nok til 8800gtx/gts, aluminium, fåes i sølv, god kjøling, stillegående vifter.

 

utover det så kan jeg også anbefale cm stacker, men de er dyrere og endel tyngre. jeg har begge versjonene (gammel og ny) og er kjempefornøyd.

 

har også stående den første versjonen av lian li kassa jeg linka til, samt at jeg har montrrt to maskiner i år med V3 kassa (den i linken) og den er også veldig god dersom du ikke er på jakt etter veldig god plass. jeg gikk over til stacker pga plassen, men noen synes nok de blir for store igjen.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

tja det går jo litt på smak, noen liker kassene til lian li fodi de er stilrene.

 

andre liker kasser med masse lys og stæsj, såkalte fjortiss kasser. personlig er jeg glad i begge deler innenfor visse grenser (har lys i kassene mine, men kun via leds i vifter) men det viktigste for meg er god plass og et bra utseende. så derfor er CM stacker 830 noe av det råeste jeg vet om.

 

den eldre CM stacker stc-t01 er noe enklere i utseende, men den har enda litt mer plass inni enn 830, så den var ypperlig til filserver.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Hvis ikke størrelsen er så nøye så er CM Stacker et veldig godt valg :)

9506897[/snapback]

 

Denne?

 

Er det noen som har dette kabinettet som kan si noe om hva temperaturene deres er? Har ikke helt bestemt meg for kabinett enda, men skal ha Q6600 og 8800ultra inne der sammen med 3 HDD'er. Og har lyst til å få bra nok temperaturer til å OC.

9510507[/snapback]

jeg har kassa. den har veldig gode kjølemuligheter. du kan montere 4 vifter i sidedøra, helt opp til 140mm vifter.

 

plus at du kan ha 4 stk 120mm vifter til spredd rundt i kassa (5 om du velger å fjerne plass til dvd spillere)

 

men kjøp kassa på pcutstyr eller psdata. der kostern ca 1800 og frakta er billigere også

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...