Gå til innhold

Intel Pentium 4 2.4 GHz Boxed PC533 <---Komplett.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville satset på et INTEL chipsett med støtte for ddr333/2700. Det er ikke så veldig nøye om du har 8x agp eller ikke, for det du får henta fra dette er ikke så fryktelig imponerende mye mer enn med 4x.

 

Selv har jeg et ABIT BE7-RAID hovedkort som er basert på i845pe chipset, og er storfornøyd. Den CPUen du ser på var jo ganske billig, og BE7 hovedkortene er ikke akkurat så dyre de heller. Koster rundt tusenlappen og oppover.

Lenke til kommentar
hvis du har mye penger å bruke kan kanskje ett asus p4g8x friste, den støtter både cpuen, og skjermkortet i 8x modus og i tillegg dual ddr støtte

 

Så på spesifikasjonene til dette kortet og det var ganske imponerende. Hvis du har litt penger kan jo det være noe å satse på. Har ikke sett dette kortet i praksis selv, så tør ikke gå god for det.

Lenke til kommentar
som han sier er ikke 845pe ett dårlig valg, men ville heller valgt ett asus kort basert på pe, de er og blir bedre =)

 

 

Oh yeah! Etter å ha satt sammen noen maskiner til venner og bekjente med ymse merker hardware, er jeg vel blitt ganske overbevist om kvaliteten på Asus sine komponenter og spesielt hovedkortene. Hos meg er det Asus hk og Seagate scsi/ide disker som gjelder for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Etter å ha satt sammen noen maskiner til venner og bekjente med ymse merker hardware, er jeg vel blitt ganske overbevist om kvaliteten på Asus sine komponenter og spesielt hovedkortene. Hos meg er det Asus hk og Seagate scsi/ide disker som gjelder for øyeblikket.

 

Må si meg enig i produsent valgene. Har gode erfaringer med både abit og asus. Derimot har jeg vært borti endel trøblete kort fra Soyo og MSI. Dette kan såklart være jeg som har vært uheldig men.

 

Uansett hvis du vil kjøre "sikkert" så er ihvertfall et INTEL chipset å anbefale på det sterkeste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...