657 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Ja, som meg. Eg kjøpte det hos ein venn for 50 kr. Og eg prøvde google, ingen finn løysinga der heller, men mange har det samme problemet.
Heradon Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Bruk Hamachi når du skal spille AoE: 2 selv på LAN!
Colossus Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Trenger ikke Hamachi for å spille AoE2 på LAN. Bare legg til IPX Nettverkstilkoblinger -> Lokal Tilkobling (Høyre-klikk -> Egenskaper) -> Installer... -> Velg Protokoll (Ok) -> Velg så 'IPX/SPX/NetBIOS' (Ok) That's it. Da skal mye av de gamle spillene ha internett/LAN tilgang. inkl AoE2. Alle parter må gjøre dette for at det skal virke.
657 Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Trenger ikke Hamachi for å spille AoE2 på LAN. Bare legg til IPX Nettverkstilkoblinger -> Lokal Tilkobling (Høyre-klikk -> Egenskaper) -> Installer... -> Velg Protokoll (Ok) -> Velg så 'IPX/SPX/NetBIOS' (Ok) That's it. Da skal mye av de gamle spillene ha internett/LAN tilgang. inkl AoE2. Alle parter må gjøre dette for at det skal virke. Eg finn ikkje noko som heiter: 'IPX/SPX/NetBIOS'. Ikkje noko i nærheten ein gang, og eg har ikkje internett der me spele, så Hamachi funker ikkje.
Erav Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Trenger ikke Hamachi for å spille AoE2 på LAN. Bare legg til IPX Nettverkstilkoblinger -> Lokal Tilkobling (Høyre-klikk -> Egenskaper) -> Installer... -> Velg Protokoll (Ok) -> Velg så 'IPX/SPX/NetBIOS' (Ok) Hei, jeg har orginalen. Men har vista 32bit. Hvordan får jeg lagt til IPX til protokollen min?
CAT0 Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Trenger ikke Hamachi for å spille AoE2 på LAN. Bare legg til IPX Nettverkstilkoblinger -> Lokal Tilkobling (Høyre-klikk -> Egenskaper) -> Installer... -> Velg Protokoll (Ok) -> Velg så 'IPX/SPX/NetBIOS' (Ok) Hei, jeg har orginalen. Men har vista 32bit. Hvordan får jeg lagt til IPX til protokollen min? Det gjør du ikke. IPX er dødt og Microsoft sluttet å støtte protokollen med win2003.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå