Gå til innhold

Code Geass anime - en liten tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare hyggelig.

 

Men jeg tror ikke det blir så særlig bra.

Når jeg var liten, så jeg på Beyblade, og sesong 1-3 er "selve" serien, men sesong 4 er noe helt nutt. Nye folk, stemmer, story, alt sammen.

 

Medabots, som jeg også har sett før, har samme plot i sesong 1-2, men i 3'ern er det noen av de samme folkene, men med annerledes stemme og mange mangler. I mine øyne er det ikke verdt å se på, fordi det er forandret.

 

Jeg føler det blir det samme med Code Geass. I mine øyne, er Code Geass om Lelouch og C.C (+ Nunally og Suzaku). Nå når de skifter tid, personer, story osv. er det ikke det samme for meg.

 

Får ikke spoiler til å funke nå, så bare les videre om du har sett slutten.

Hvis de hadde brukt de samme personene, inkludert Lelouch (som er i live for meg), ville det ha vært noe annet.

For eksempel:

 

It has been 18 years since peace has been established world wide. A man by the name of Lelouch Vi Brittania was killed by the iconic hero Zero, thus establishing Lelouch’s greatest dream, Zero Requiem. He achieved this by uniting the world against one common enemy, himself, and then eliminating this enemy to cause a united world to remain at peace. The new Queen of Brittania, his sister, Nunnally, and the new Zero, his fateful friend Suzaku, take over as the new leaders of this peaceful world. And for the past eighteen years there has not been the slightest disruption of this peace but now....... one more chapter is to be written in the tale of a man by the name of Lelouch Vi Brittania.

 

 

Hvis det hadde vært noe sånt, hadde det vært bra.

Men nå når de skifter ut alt, er det ikke lenger Code Geass for meg, og jeg tviler at jeg kommer til å se på det.

 

Tror det heller ødelegger de gode minnene jeg har fra det, om jeg ser på en "spinn-off-sesong"

 

 

PS. Hvis du likte den videre historien over, er det en person som har lagd en "fan-historie" men det utgangspunktet her

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...