Sparrown Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 (endret) Jeg har en Dell Inspiron 9400 med opprinelig Windows XP på. Men så har søstera mi Dell, men med Vista. I går så bare putta jeg Vista CDen i PC-en min og innstalerte Vista. Dette gikk jo fint til å begynne med, men så fant jeg ut at det ikke var lyd og slikt. Så prøvde jeg å sette i en Dell Media Direct re-innstall ting. Stod i den instruksjonssaken at jeg skulle gå inn på boot-menu og deretter CD/DVD/CD-RW Driveren. Der fikk jeg først spørsmål om jeg ville: 1. Allocate all availible space to the C:\Partition 2. Specify the size of the C:\ partition (all remaining space will be allocated to a D:\partition.) Der tok jeg nr1. Deretter fikk jeg confirmation spørsmål hvor jeg valgte å "continue with Disc partitioning. Så får jeg melding om at creating hard drive partitioning done og slikt. Deretter får jeg error melding: [DOIT.BAT] MD3PATCH - Error setting up the MD3 power button. Når jeg skal skru på PC-en nå, så går den bare forbi den første Dell logoen, før den etterpå går videre, hvor den står og blinker med en slik strek: _ . Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre? EDIT: Problem løst! (tror jeg i alle fall) Fikk til å begynne å innstalere Windows XP nå! Endret 15. september 2007 av Sparrown
L O G I M A N Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Du må jo legge til drivere for vista for å få lyd osv om det skal fungere. Du trenger også din egen lisens nøkkel om du ikke har det. Når du installerer Xp må du også legge inn drivere om den skal fungere som den skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå