Gå til innhold

Dele en usb nettverkstilkobling trådløst?


bjorna

Anbefalte innlegg

Oppdatering:

 

Så jeg har dette modemet fra netcom, må ha netcom connect da hun jeg leier hos ikke vil la meg installere vanlig internett er raskt nok for vanlig surfing og msn så funker greit for meg.

 

Uansett, tilkoblingen vises som en vanlig nettverkstilkobling nede med klokka. det jeg vil er å dele denne tilkoblingen (usb modem) via det trådløse nettverket som er innebygd i maskinen. liksom bruke dataen som en trådløs ruter på en måte. er dette mulig? mener på at en jeg kjenner fikk dette til, men har ikke mulighet til å kontakte han for øyeblikket.

 

Skal ikke dele nettverkstilkoblingen med en annen data, men med wiien

Endret av bjorna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rimelig OT detta, men har Wii trådløst internett?

 

edit:

tror du må merke begge tilkoblingene i network connections, så høyreklikke å velge bridge connections.

 

Så kanskje du må høyreklikke på den trådløse og velge properties, så advanced, så huke av under internet connection sharing...

 

JEg har engelsk XP... :p

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

Okey har testet ut din funksjon nå og det funker ikke

 

så jeg har dette modemet fra netcom, må ha netcom connect da hun jeg leier hos ikke vil la meg installere vanlig internett :thumbdown: er raskt nok for vanlig surfing og msn så funker greit for meg.

 

Uansett, tilkoblingen vises som en vanlig nettverkstilkobling nede med klokka. det jeg vil er å dele denne tilkoblingen (usb modem) via det trådløse nettverket som er innebygd i maskinen. liksom bruke dataen som en trådløs ruter på en måte. er dette mulig? mener på at en jeg kjenner fikk dette til, men har ikke mulighet til å kontakte han for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...