Gå til innhold

BK: Del av sliten vegg


Oljens

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke det er så mange som hater bildene som legges ut her. Og at noen tilbakemeldinger kan være vel direkte og ikke så fint "pakket inn", kan jeg være enig i. Men det betyr ikke at bildene er meningsløse for alle. Noen liker mora, osv osv...  :yes:

9501521[/snapback]

 

 

Ja, jeg må gjøre om litt på "hate". Det var ment som at jeg har for meg at bildet er et "enten-eller"-type bilde.

 

Kanskje jeg det er -jeg- som er krass nå, men det kan virke litt som noen kommer med negativ kritikk rett og slett fordi de ikke forstår bildet. Men igjen er vel noe av poenget med et bilde at det bør bli forstått av de fleste. Jeg prøver ikke å virke "kul" her nå, for alt jeg vet kan bildet bare være tatt i hui og hast og lagt ut for moro skyld.

Men det gav nå mening for meg :)

 

Edit: La til qoute for bedre oversikt.

9501646[/snapback]

Jeg skjønner hva du mener. Enten så liker man det, eller så liker man det ikke. Og jeg synes ikke det er noe galt i å si at man ikke liker det man ser. Smaken er jo som kjent som baken ;)

 

Det var heller ikke ment som noe kritikk fra meg om dine uttalelser. Jeg snakket egentlig bare sånn generelt. Jeg mener det at hvis et bilde gir mening for deg, skal du selvfølgelig formidle det videre. Det gjør fotografen happy, og kan kanskje gi oss andre nye "visjoner" om akkurat det bildet. Kan hende du så noe som vi andre ikke så. Det går faktisk an å se bilder på mange ulike måter (thank God) :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...