Gå til innhold

Noen som har erfaring fra CD wow?


MysticoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hæ? Play.com sender da fortsatt gratis til Norge. Hva får deg til å tro at de ikke gjør det?

 

Har ellers ikke hatt noen problemer med Cdwow, men har ikke handlet så mye der.

9491141[/snapback]

 

hmm.. prøvde å bestille noe der for et par uker siden, og da fikk jeg en "feil meld" om at de ikke leverer til min adresse.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte varer i pund for kun et par dager siden fra Play.com. Fungerte helt fint, og varene er nå sendt. Vær obs på at det ikke er alle typer varer Play sender til Norge.

9491268[/snapback]

 

hmm.. får prøve igjen når jeg får lønn. har kun bestilt cd'er der.. er det mulig å få norsk tekst på filmer man bestiller fra play?

Lenke til kommentar
Jeg bestilte varer i pund for kun et par dager siden fra Play.com. Fungerte helt fint, og varene er nå sendt. Vær obs på at det ikke er alle typer varer Play sender til Norge.

9491268[/snapback]

 

hmm.. får prøve igjen når jeg får lønn. har kun bestilt cd'er der.. er det mulig å få norsk tekst på filmer man bestiller fra play?

9491546[/snapback]

 

Det må du nesten sjekke om det står Norwegian på subtitles.. Har kjøpt flere filmer fra Play med engelsk cover som har norsk sub..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ser på cdwow.com at man kan få oppgitt prisen i forskjellig valuta. Jeg har tenkt å kjøpe en god del CD-er derfra og lurer på om det er mulig å bestille i dollar, da dette kommer til å gjøre min ordre noe billigere...?

Eller er man nødt å bestille i NOK siden pakken sendes til Norge?

Vil det at jeg bestiller i pund medføre noen "ekstra" gebyrer e.l. fra min bank?

Endret av hydro
Lenke til kommentar

1. Play sender ikke gadgets og elektronikk til Norge (så vidt jeg vet ikke til andre steder enn De britiske øyer), gjetter på at du hadde et eller annet med i bestillingen de har slike begrensninger på.

2. Fra de forskjellige versjonene av CD Wow (som egentlig er rettet mot forskjellige markeder) kan du ble belastet med den valutaen du vil (av de tilbyr ved utsjekking på den aktuelle siden). Men banken/kreditt/debetkortutstederen din vil ha et påslag i omregningskursen ved belastning i annen valuta enn NOK, typisk mellom 1 og 2% så vidt jeg husker. Hva som lønner seg vil variere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...