Bendorama Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 jeg har spillt med andre skin og lyder siden 2005, ikke en eneste warn har jeg sett, og ingen andre en noen perfeksjonister som noen av dere har nevnt det før heller. Tror jeg velger å stole på de som kan det;)
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Om lydene / skinsa gjør spillet enklere, er det cheat.
Lakus Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Handler ikke om enklere eller vanskeligere, det handler om at alle skal ha likt utgangspunkt.
Bendorama Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 (endret) Tvilsomt, er ikke ulovlig med skins. EDIT: spille hadde jo vært Ræve uten å kunne mekke lyder og våpen skins. Endret 17. september 2007 av NadaX7
Lakus Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 EDIT: spille hadde jo vært Ræve uten å kunne mekke lyder og våpen skins.
Bendorama Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 selv eller, som aldri har mekka noe på cs? Tvilsomt.
Crazy_Man Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 (endret) de hadde tenkt til å skru av slik at man ikke kunne ha custom models http://www.battlefield.no/forum/?showtopic=88860 men jeg vet ikke helt om de skal det Endret 17. september 2007 av Crazy_Man
Konstabel Snabel Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 spille hadde jo vært Ræve uten å kunne mekke lyder og våpen skins. 9513481[/snapback] Det er ræva.
Martlu Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 (endret) Skins er ulovlig, andre lyder er ulovlig. Om man f.eks. bytter ut T til knall rød, så man ser den uansett hva, blir det kanskje litt lettere, eller hva? Standard ftw. (utenom cfg da ) Endret 17. september 2007 av Martlu
Jooakim Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Jooakim: hvordan kan det være juks å fjerne lydfiler? 9513265[/snapback] Tja, jeg ser på å endre lydfilene som juks. En kan for eksempel øke volumet på footsteps, fjerne radio-filene og annet bakgrunnsstøy som kan forhindre at en hører footsteps/skudd. Custom skins kan brukes slik at en kan se motstanderne veldig mye lettere - i tillegg om de har kit/bomben (noe som gir fordeler i kamper). "Colored models" følger som oftest med i multihacks. Tukling med skins/lyder er umulig for oss admins å oppdage, og dermed kan vi i SteamBans/RADAR/BroadPark Games banne folk som bruker det. VAC banner som sagt kun for bruk av .DLL- og/eller .EXE-filer som påvirker CS, ergo banner heller ikke VAC for modifisering av skins/lydfiler. Derimot er HLGuard og Detox mulige utviklere av slike plugins. Det finnes også en addon som heter Soundcheck som sjekker om spillerne har kuket opp lydfilene. Jeg finner ikke siden, men om noen vil ha addonen, kan jeg laste opp. Jeg vil ikke kalle meg en perfeksjonist (om det var meg du rettet det mot), men heller en som vil holde seg til regler og å spille fair. Og barnslige skins som for eksempel ninjasverd i stedet for kniv, ler jeg bare av og tenker; voks opp. Om jeg vil spille cup/compo/clanbase, så er det lurt å ikke venne seg til slike "småting" som skins, da det er ulovlig. Til og med kommandoer som stopsound og cl_weather 0 er ulovlig på de fleste LAN. Fra Clanbase-reglene: Custom skins (weapon, player, textures, hud, crosshair, ..) are not allowed and will cause a forfeit loss. The only exceptions to these rules are: HighFPS player/weapon models Condition Zero player models Steam skins Scoreboards Fonts CS 1.5 player/weapon models Fair play!
kaffebryggare Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Bare snu deg vekk fra skjermen og hold forran ørene....
stratosfære Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Blablabla.. orker ikke høre.. det jeg kunne trengt var en måte å skru av det slik jeg ikke får hodepine.. alt ellers går greit. Dette innlegget får meg til og ikke gidde og svare serøst 9513269[/snapback] ja, når ikke mottaker er villig til å høre forslag som er helt relevante, ser jeg ikke vitsen med å hjelpe heller..
QBab Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 (endret) Hva med: Slutte å spille CS? Endret 20. september 2007 av QBab
Smirnoff Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 (endret) Kort sagt, å fjerne glimtet fra flashbangen vil jo gjøre våpenet ubrukelig for den som bruker det, d.v.s at det vil bli sett på som juks. Trådstarter burde vel innse såpass. edit: Kanskje skjermen kunne blitt farget i en annen "mørkere" farge, men nå vet jeg ikke hvordan det skulle gjennomføres. Endret 20. september 2007 av Smirnoff
QBab Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 (endret) Slik som eg har sagt tidligere. Om flashen ble svart i stedet for hvit. Så ville ikke det ha noen fordel eller bakdel, eneste som kanskje skjer er at gutten ikke får så vondt i hodet. Om det tok vekk lyden og erstattet den med ingen lyd i det hele tatt. Så hadde ikke det hatt noe å si heller. Edit: Dette burde være en funksjon som migrene slitere burde kunne aktivere. Endret 20. september 2007 av QBab
neadii Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Slik som eg har sagt tidligere. Om flashen ble svart i stedet for hvit. Så ville ikke det ha noen fordel eller bakdel, eneste som kanskje skjer er at gutten ikke får så vondt i hodet. Om det tok vekk lyden og erstattet den med ingen lyd i det hele tatt. Så hadde ikke det hatt noe å si heller. Edit: Dette burde være en funksjon som migrene slitere burde kunne aktivere. 9536437[/snapback] Jo, fordi da hører han hvor motstandern løper.
QBab Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Legg merke til "ingen lyd i det hele tatt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå