Gå til innhold

The Experience: Kaffemaskin, mini-kjøler, stereo osv lov?


Fjellhesten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøleskap, kaffemaskin og alt i den sorten er ikke lov på TX07.

Hvis du har en sånn bitte liten kjøler som går gjennom USB porten, så skal det jo kanskje gå greit, men helst ikke.

 

"Vanlige" PC høytalere er greit, men svære 1 meters høye høytalere og alt som skal til for å drifte dem er ikke lov. Så et "stereoanlegg" er ikke lov, nei. Ihvertfall ikke i den skala som folk flest forbinder med.

Endret av MaxP2P
Lenke til kommentar
Du kan jo så klart ta dem med, så kan jeg konfiskere dem og ta dem med hjem etter lanet.. :!:

 

Men som Maxim sier: det er ikke anledning til å ta med store høytalere. Helst ikke middels store heller. Ta med noen små søte noen.. Og med små mener jeg mindre enn en knyttneve..

9499030[/snapback]

 

Hehe. Men syns dere burde klargjøre reglen om høytalere, da det er mange som ønsker å ta det med på LAN. Definisjoner som "høytalere som for ramstein til å virke akustis", og "søte små" kan tolkes på mange måter. Kan jo ha en viss størrelse, vekt, watt e.l.?

 

Bare et lite tips;)

Lenke til kommentar

Men får ~1A per plass (Noe som tilsvarer omtrent 240W, give or take).

Så om du tar med en PC som faktisk forbruker 1kW, så tviler jeg sterkt på at resten av rekka som du kommer til å sitte på blir så veldig glad for det. (Noe som igjen vil føre til at vårt kjære Power Crew ikke blir særlig glade de heller.)

 

Men uansett, så er ikke strøm i seg selv begrensningen til hvorfor man ikke kan ta med hvitevarer på TX07 (og andre LAN for den saks skyld), men det er heller de reglene som har blitt satt av brannvesnen som gjør at vi ikke kan tillate folk å ta med hvitevarer som kaffetrakterer og kjøleskap.

Så for å unngå at brannvesnen kommer og stenger oss ned for godt, blir alt av hvitevarer konfiskert av Security når dere kommer inn i hallen.

Endret av MaxP2P
Lenke til kommentar
Men får ~1A per plass (Noe som tilsvarer omtrent 240W, give or take).

Så om du tar med en PC som faktisk forbruker 1kW, så tviler jeg sterkt på at resten av rekka som du kommer til å sitte på blir så veldig glad for det. (Noe som igjen vil føre til at vårt kjære Power Crew ikke blir særlig glade de heller.)

:whistle::devil:

 

 

Men, ser vi at det er enekelte rekker der det er kraftigerere PC-er enn normalt må vi prøve å få litt mer guff til de. :thumbup: Men om jeg se noen som har med seg kjøl\oppvaskemaskin\vaskemaskin\tørketrommel\Pappas getto anlegg OSV. Så har jeg god plass i bilen min når jeg skal dra tilbake. ;)

 

 

I fjor hadde vi ca 1.3\4 Amp til hver. Pluss det var flere rekker som var tomme.

Men problemet med at det ikke blir mer en ca 1amp til hver er at vi må da opp med flere skap og mye mere ledninger(som ikke er små kabler slik du har hjemme).

 

= Mer arbeid for oss. Maaaaaaaange flere uttak som må fordeles rundt. + Dyrere billetter.

Lenke til kommentar
Mathiassky: Man kan vel ha store høytalere hvis man kjøper plass til disse / lager plass... ?

 

bendik.: Tar cervin vega høytalerne om det er den modellen jeg trenger =P xD 

Og jeg er ikke crew, så taler kun etter hva som virker mest trolig.. Mathias osv er boss

9528794[/snapback]

 

Nope.

 

Altså, en gang for alle:

Ingen store høytalere what so ever.

 

And I am the bigg boss :ph34r: :!:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...