Gå til innhold

Fikse skjønnhetsskade?


Anbefalte innlegg

Min høyttaler ble veltet ned på gulvet i dag, det er en proson høyttaler.

Den traff TV litt og så gulvet, det gikk bra med TV, men høyttaleren fikk Skjønnhetsskade.

Går det an å reparere det, fikse det opp sånn at høyttaleren ser fin og ny ut igjen?

 

På denne linken kan du se etter Proson HFC 366, så er det et lite bilde av høyttaleren hvis det har noe å si.

http://www.hi-fi-center.no/linkman.cfm/2_2737_1_5.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

..............____....................................................................................

............./....../|.........På de to./..til høyre her er det sprekk, belegget er

.........../____/.|..................../....en slags tape, som nå er splittet der.

..........|.......|..|.........................Det er et lite hakk, som om gjor med

..........|...O..|..|.........................et baksiden av en kniv slag på kanten.

..........|..__..|..|.........................Jeg lurer på om jeg må pusse vekk den

..........|./....|..|...............tapen som stikker ut, så sparkle de lille hakket.

..........|.__/.|..|..............hva som skal til for å få trefargen tilbake med

..........|........|..|..............mønsteret er kanskje en dyktig maler?

..........|_____|/...................................................................................

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...