Gå til innhold

Kule zombie-spill til pc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så traileren til Dead Rising nettopp, og da ble jeg litt gira på å spille zombie-spill. DR kommer vel ikke på pc (enda), så vidt jeg har fått med meg, men er det andre lignende kule/morsomme spill til pc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hehe Stubs var dritmorsomt :D Så akkurat traileren på Left 4 Dead og, så dritbra ut. Men jeg har litt crappy maskin så skulle hatt et eller annet som er litt lettere å drive..

9479542[/snapback]

om du kjører half-life 2 kan du kjøre Left 4 dead

Endret av Derfern
Skrevet
Har selv Resident Evil 4 til PC. Det er en veldig bra spill, men du bør ha gamepad for å spille det. Jeg har en Logitech-gamepad som ser akkurat ut som PS2-gamepad. Funker ypperlig.

9480944[/snapback]

RE4 har da ikke zombier :cool:

Skrevet
Har selv Resident Evil 4 til PC. Det er en veldig bra spill, men du bør ha gamepad for å spille det. Jeg har en Logitech-gamepad som ser akkurat ut som PS2-gamepad. Funker ypperlig.

9480944[/snapback]

RE4 har da ikke zombier :cool:

9480996[/snapback]

Nei, det stemmer. Men liker man zombie-spill, liker man RE4 også. Gale spanioler er nesten det samme som zombier.

Skrevet
Left 4 dead kommer vel om ikke så lenge. Resident evil 4. Og om du vil være en zombie kan du jo prøve stubs the zombie  :!:

9479383[/snapback]

Left 4 Dead kommer nok ikke før 2008 ettersom de ikke har lansert en utgivelsesdato ennå :(

Ser ut som massiv morro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...