Gå til innhold

Hvordan sette opp en BF2 Server?


Treasure

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hvordan jeg skal sette opp en Battlefield 2 Server. Jeg har ikke så mye peiling på dette området, men det hadde vært litt gøy med egen server.

 

Jeg har en maskin stående med disse spesifikasonene:

 

Intel Pentium 4 2.1ghz

1GB Ram

2*80GB harddisker

GeForce 5600 FX

 

Den klarer å kjøre BF2 på low setting, ettersom grafikkortet ikke er av de beste :p, men hvis ikke jeg tar helt feil har vel ikke grafikk kortet så mye å si i en server? Jeg har mulighet for å sette inn mer RAM om nødvendig.

 

Det jeg i hovedsak lurer på er hva slags OS jeg bør bruke og hvilken Software jeg må ha.

 

- Andreas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk det til takk skal du ha, men det er ingen som klarer å joine serveren. Jeg og noen venner finner serveren Online, men det gåt ikke å Joine. Da kommer det opp sånn Connection Failed greier. Hva kommer dette av? Jeg er helt sikker på at ingen virus program blokker, og brannmuren er slått av.

 

Jeg kan heller ikke gjøre serveren "Ranked" hvorfor ikke?

Endret av Treasure
Lenke til kommentar
Stilles vel sikkert en del krav for det hvertfall. Men grunnen til at du ikke får koblet til er nok som nevnt over at du må forwarde noen porter i routern. Akkurat hvilke vet jeg ikke men det brude være relativt enkelt å google.

9484126[/snapback]

 

Jeg finner nok ut hvilke jeg bør åpne, men hvordan går jeg frem for å gjøre dette? Har en ZyXel router...

 

---------------------------------------------------------------------

Start - kjør

- Skriv "cmd"

- Skriv: "telnet 10.0.0.138" (hvis du har telenor)

---------------------------------------------------------------------

 

Hentet fra en annen post, når jeg gjør det dere så kommer det opp at jeg skal skrive inn et passord. Hvordan finner jeg ut hva som skal stå der?

Endret av Treasure
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...