Isindil Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 (endret) Trenger en minnepinne til skolebruk og en ekstern HDD til det meste annet, og trenger derfor innspill. Angående minnepinne har jeg sett på Crossfire, Micro og Titanium-seriene fra SanDisk, alle virket greie. Det jeg trenger er en forholdsvis rask pinne som ser mer eller mindre pen ut og tåler en del. Derfor er kanskje Titanium det beste valget? Skal ha 4GB. Når det kommer til HDD, har jeg vurdert WDs Passport og Elements/Elements Portable-serie. Er det stor forskjell på hastigheten mellom Elements-diskene som snurrer på 7200rpm og har egen strømkabel, og de portable som tar strøm fra USB? Trenger en på 120GB+ om den er portabel, eller rundt 250GB+ om den er en stor, stygg en. Design er fortsatt et rimelig viktig punkt. Endret 12. september 2007 av Isindil
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Jeg vil si at Western Digital harddisker er å anbefale. Tror forøvrig at Passporten som ikke tar imot ekstern strøm er endel treigere en MyBooken foreksempel. Tror Passportene er 5400 RPM.
Isindil Skrevet 12. september 2007 Forfatter Skrevet 12. september 2007 Er ganske sikker på å kjøpe Titanium 4GB nå, den har nok plass til å flytte det meste frem og tilbake mellom venner og skole. Tror også jeg går for en "ikke-portabel" ekstern harddisk, altså en 3,5" med strømforsyning i tillegg til USB-kabel. WD Elements er vel de som for tiden gir mest plass og kvalitet for pengene?
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Jeg vil si MyBook. Kjøper du Pro Edition vil jeg tro du får bra for pengene. Den er iallefall fin å se på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå