Gå til innhold

trykker join server så havner jeg på skrivebordet.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei, egentlig sier vel emnetittel sitt, jeg finner en server og trykker join game, også simsalabimm, der var jeg tilbake til desktop, noen som vet hvorfor?

Endret av Bangern1991
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1.41 ?

Provd a dobbeltklikke?

Skjermkortdriver?

Samme mod pa serveren?

9474793[/snapback]

har 1.41 patch

trykka join server som jeg alltid har gjort, har lagt inn nyeste skjermkortdriver som jeg fant på internett, er en helt ny maskin jeg skal spille på.

er en helt vanlig server uten en spesiell mod.

Endret av Bangern1991
Skrevet

har sittet og tenkt litt, og kom til å tenke på at dette bare er i multplayer det ikke virker så altså over internett, og jeg fikk ikke registrert meg på ea games da jeg la inn spillet, den register tingen kom ikke opp, men når jeg kjørte den inne fra c og battlefield mappa kom det bare: Ereg har et problem og må lukkes. kan dette ha noe med saken og gjøre?

Skrevet
Prøv å oppdatere punkbuster eller nye skjerkortdrivere

9505837[/snapback]

har nyeste skjermkortdrivere, men har ikke oppdatert punkbuster, åssen gjør jeg det?

Skrevet
Høyreklikk på BF2 ikonet ----> Kjør som administaror/admin ;) Vist ikke det virker venter du i ca. ett og et halvt minutt før du trykker "Join Game" :thumbup:

9510046[/snapback]

hva skal dette ha å si da? har da kjørt spillet uten å kjøre som administrator med XP før.

Skrevet

har oppdatert punkbuster nå, og prøvd å kjøre som administrator, men det gikk ikke. har også prøvd å vente som nevnt lenger opp. ingenting virket, jeg skal ha lagt punkbuster setupen riktig sted, i C>Programfiler>EA GAMES>Battlefield 2>pb også starter den der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...