Gå til innhold

Kjempeproblem / Tregt nett.


Anbefalte innlegg

Yes, da var det tilbake hit igjen. Beklager at emnet er litt vagt, men ettersom at jeg ikke aner hva problemet kommer av har jeg vanskelig for å beskrive det noe bedre. Håper forresten jeg poster riktig sted. Jeg ble litt forvirra. :(

 

Uansett. Har i lengre tid nå ( cirka 2-3 mnd ) slitt med til tider uhyre tregt nett. Merker det best når jeg spiller på nett, når det til tider er så ille at det er fullstendig ubrukelig.

 

Ettersom at jeg kan svært lite om nettverk ( annet enn at det aldri fungerer ), har jeg ikke klart å løse problemet før.

 

La meg prøve å oppsummere problemet etter beste emne. Bare å si i fra om noe annet behøves.

 

#1. Det ser ut til å melde seg ( eller merkes best ) i World of Warcraft.

#2. Jeg trodde det var fordi noen jobbet over nettet, fra morgen til langt på natt. Dette tror jeg at jeg kan se bort i fra, ettersom at jeg nå er alene og det fortsatt er tregt. Jeg tenkte også det kunne vært fordi GET hele tiden skal lage problemer på nettet, men det ser heller ikke ut til å være riktig.

#3. Jeg kjørte speedometeret til ITAvisen.no for et par dager siden, og fikk 900kbit. Når jeg i teorien skulle hatt .. Tja, jeg er ikke sikker, 4Mbit eller noe. Det er det vanligste ellers.

#4. Dette er noe jeg oppdaget nylig ved ren tilfeldighet; hvis jeg kjører uTorrent mens jeg spiller, går det helt fint. Det er dette jeg håper vil gi noen en idé om hva som kan være problemet.

 

Yes, da tror jeg at jeg har fått med det meste, sånn ut i fra hukommelse.. Som sikkert er alt for lite, men, men.

 

.. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
utorren burde vel krysses ut:P

 

ta testen uten at du laster eller deler noe

9472320[/snapback]

 

Mulig jeg var litt for uklar. Det jeg mente å si var at hvis det går sakte, og så starter uTorrent, så går det plutselig ikke sakte mer. Først tenkte jeg det var en tilfeldighet, men så skjedde det igjen.

 

Forresten: æsj. Nå som jeg endelig trodde jeg hadde funnet et slags system, så går det sørenmeg greit selv om jeg spiller, enda det burde gått sakte. Jeg får se noen minutter, se om det blir noe tregere. Hvis ikke er jeg vel omtrent tilbake ved start, for jeg har et problem, det er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar

Hmmm, det er fare for at du har fått RUST på den TRÅDLØSE nettverksTRÅDEN, har hørt at dette er et helt vanlig problem i Norge, uten at jeg kan si noe sikkert. :ph34r:

 

Hvis ikke dette er tilfelle burde du sjekke feilsøkings sidene i router bruksanvisningen, funka for meg når nettet mitt klikka... :thumbup:

Endret av oleher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...