Gå til innhold

Guitar hero kontroller på ps3 ?

Walts

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kanskje litt feil på topicen men det jeg spør om er iallefall dette.

Om jeg kjøper guitar hero til Ps2, vil ps2 guitarene funket på ps3 ?

Har tenkt til å kjøpe ps3 senere men ikke enda så lurte på om de var ganske like.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kontrollen funker, men gitaren funker ikke, kun 2 knapper som funker.

Btw så har jeg både guitar hero I og II og gitar, GH2 funker perfekt, mens GH1 og gitaren funker ikke.Seff har jeg kvalitets adapter.

Endret av Zaleeeek
Skrevet

Zaluluv :!:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-126487-1189454039_thumb.jpg
Ikke den beste akkurat, men er fra VGP og alt annet funker som det skal, har ikke fått testet dansematta ennå da dansespillet ikke støttes av PS3en ennå. PS2 blir fortsatt litt brukt :p
Skrevet

Da veit du hvem du skal sende PM til viss den funker :innocent: Hvor bestiller du fra btw? Den jeg linket til så ut som skulle funke, men ser ikke sånn ut med alle de tilbakemeldingene.

Når jeg testet GH2 i sta på PS3 så var det så digg å spille uten den "laggen" som kommer noen ganger, pågrunn av HDTV, håper den Logic3 greia fungerer selvom jeg har veldig dårlig erfaringer med minnekortene og kontrollene dems :p

• 3 måneder senere...
Skrevet
Zailor.no hadde en. Blir spanande og se om møkka fungerer. Ps2'en min er klar for pensjon nå tror jeg.

Hei

ha du fått testa PS915 - PS2 to PS3 Converter ?

Skrevet
Zailor.no hadde en. Blir spanande og se om møkka fungerer. Ps2'en min er klar for pensjon nå tror jeg.

Hei

ha du fått testa PS915 - PS2 to PS3 Converter ?

Jeg bestilte en Logic3-konverter, men vet ikke om den het det du skriver der...

Uansett, den fungerte ikke dessverre. :(

Skrevet

Hei,

Har fått det til å funke sånn noenlunde:

- Hold start + start + up for å koble til når ps3'en er skrudd på

- Når spillet starter, gjør gjør det samme igjen (select+start+up)

- Trykk select + grønn i 3 sekunder

Da virker alle fargene - men det er oransje som er "hovedknappen". Dermed kan man ikke gå back..

En slags "bonus" er at man ikke trenger å bruke streng-funksjonen når man spiller en sang, noe som gjør det litt enklere. Men jeg skulle jo gjerne hatt alt til å fungere :)

Mvh,

Sjur

Skrevet
Hei,

Har fått det til å funke sånn noenlunde:

- Hold start + start + up for å koble til når ps3'en er skrudd på

- Når spillet starter, gjør gjør det samme igjen (select+start+up)

- Trykk select + grønn i 3 sekunder

Da virker alle fargene - men det er oransje som er "hovedknappen". Dermed kan man ikke gå back..

En slags "bonus" er at man ikke trenger å bruke streng-funksjonen når man spiller en sang, noe som gjør det litt enklere. Men jeg skulle jo gjerne hatt alt til å fungere :)

Mvh,

Sjur

Ja, knappene spiller hos meg også når jeg trykker dem inn. Men det blir ikke i nærheten like morsomt for meg, så jeg vil påstå at det fungerer langt i fra som det skal...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...