Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trege hastigheter fra Torrent.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hørt noe om at offentlige trackers har sperra noen versjoner av uTorrent, hvilke er ikke sperra?

9563706[/snapback]

Versjon 1.7.2 og 1.7.3 hadde vel noen bugs som førte til at de ble sperra. Ting fungerer bra med den nyeste (1.7.5 for øyeblikket). Den vil også fortelle når det har kommet nye utorrent versjoner.

Lenke til kommentar
Ok, enda et problem, nå slutta porten å virke, og jeg mistenker at det er norton, noen som vet hvordan man åpner en port i norton??

9563985[/snapback]

 

Fant problemet: Min og min søster sin pc hadde bytta IP.

Jeg fikk 192.168.2.4 og hun fikk 2.3 istede for omvendt slik vi hadde det før!

Hvordan kan jeg hindre at det ikke skjer igjen?

 

MVH Andreas

Lenke til kommentar
Har hørt noe om at offentlige trackers har sperra noen versjoner av uTorrent, hvilke er ikke sperra?

9563706[/snapback]

Versjon 1.7.2 og 1.7.3 hadde vel noen bugs som førte til at de ble sperra. Ting fungerer bra med den nyeste (1.7.5 for øyeblikket). Den vil også fortelle når det har kommet nye utorrent versjoner.

9564076[/snapback]

Jeg bruker 1.6.1

Lenke til kommentar

Det viktigste er jo kilden da. Mye skit fra de store trackerne (pb f eks). Der kan jeg også ligge å sulle på 100kb (har NGT 20 000). Drar jeg derimot ned en demo fra gamer.no eller noen serier fra swetorrent ligger jeg gjerne opp mot 600-700. Når jeg henter noen linuxtorrenter fra uio eller ntnu ligger jeg på 1500kb (det samme som speedometeret til hw.no gir)

 

finn en torrent på f eks http://no.releases.ubuntu.com/7.04/ og test

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...