KinG^KaoZ Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Har seg slik at jeg kjøpte meg en xbox 360 der for litt siden, har ikke hatt konsoll siden ps1 så jeg tenkte det var på tide. Uansett kjøpte jeg det og forza 2, endte med at jeg spillte kanskje 10 timer og nå har den stått avslått i en uke heh. Jeg lurer da på om det er mulig å bruke denne servicen deres på xboxen? Står at det ikke går på varer med abonnement, gjelder dette da den 1måneds greiene som følger med? Er det mulig å levere tilbake spillet også kanskje? Har bare satt i spillet 1 gang og starta maskinen et par ganger
H.M.Kongen Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Har ikke de 30 dagers full rerurrett?
KinG^KaoZ Skrevet 10. september 2007 Forfatter Skrevet 10. september 2007 Jo det var denne jeg siktet til, men det ser ut til at det skal gå fint.
KinG^KaoZ Skrevet 10. september 2007 Forfatter Skrevet 10. september 2007 Xboxen går vel kanskje, men ikke spillet. 9465280[/snapback] Greit nok at spillet er en tapt sak, men bare kanskje på xboxen?? Bør vel kjappe meg opp før jeg begynner å gruble for mye på dette her
Janerikn Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 (endret) Var akkurat det eg gjorde. Kjøpte meg en Xbox 360 + Forza 2. Etter noen dager ble eg lei og leverte tilbake BÅDE spillet og 360'en og fikk alle pengene tilbake. edit: Elkjøp altså. Endret 10. september 2007 av Janerikn
KinG^KaoZ Skrevet 10. september 2007 Forfatter Skrevet 10. september 2007 Da var det gjort, fikk pengene tilbake for xboxen men ikke forza, selv om det egentlig går under returretten deres så er det jo forstålig da. Ellers kunne man jo lånt spill og film "gratis" Elkjøp her også.
MrL Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 (endret) var det jeg regna med..selvom jeg selv faktisk greide å få pengene tilbake der, etter jeg hadde tatt av plastikken, på et spill en gang. Endret 15. september 2007 av Ueland
Alastor Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Japp, fasitsvar er 30 dagers full returrett på xboxen, men er forseglingen brutt på spill så får man ikke returnert nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå