MrLeone Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Hei! Spørsmål.. På min PC så er klokka for sendte og mottate mail 1 times forskjell i forhold til klokka på PC. Jeg bruker Outlook express. Noen som vet hvordan jeg stiller den? På fohånd takk.
Stian89 Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 (endret) Jeg tror du har misforstått "overklokking" ganske kraftig. Endret 10. september 2007 av Stian89
MrLeone Skrevet 10. september 2007 Forfatter Skrevet 10. september 2007 Jeg tror du har misforstått "overklokking" ganske kraftig. 9463785[/snapback] Hææ??
Stian89 Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 (endret) Du har et software-relatert problem, altså har ikke det noe under hardware å gjøre i det hele tatt. Når man snakker om overklokking kan f.eks dette bety å kjøre prosessoren sin på høyere innstillinger enn hva den var laget for. http://en.wikipedia.org/wiki/Overclocking Edit. Når det gjelder problemet ditt, er det vel en eller annen innstilling et sted du er ute etter. Har ikke peiling på outlook, så noen andre får hjelpe deg med det. Endret 10. september 2007 av Stian89
ilpostino Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 oppdater chipsett-driverne da gamle/feil drivere til disse ofte gjør at klokkeslettet blir feil. posten er i feil kategori og vil bli flyttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå