Trody Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Jeg har spilt wow i et halvt år nå og jeg digget det, men så forsvnt hele piffen til å spille. Har noen gode grunner hvorfor spille?
Mirkur Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Denne passer seg best i WoW tråden. Venligst legg den inn der.
GaiusJuliusCaesarOctavianus Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Jeg spilt også først wow i et halvt år, så ble spillet litt ensformig. Men nå har jeg startet på nytt, mange som spiller litt av og på. Finnes vel ingen gode grunner for å game det, men det funker fett som tidsfordriv.
Nimenoz Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Svaret er enkelt og greit; NEI. Det finnes overhodet ingen grunn til å spille WoW. Eller, selvfølgelig, kan være moro en stund, det er bare det at Blizzard er så utrolig flinke til å vanne ut historien og gjøre spillet mer og mer likt andre MMORPGs. Samme skjedde jo med Galaxies.
Dernel Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Du kan jo lage ny character og, jeg har emrket at jeg like mest og spille på nye charactere fra lvl 1-15 da går jeg liksom lei.
Varen Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Jeg har spilt wow i ca. 1 og et halvt år, og har sluttet mange ganger. Men forrige gang jeg sluttet er forhåpentligvis den siste, og jeg satser på å ikke begynne igjen. Jeg føler ikke at jeg har fått noe tilbake for å spille WoW. Det er bare repetitiv tidsfordriv, som egentlig ikke er så utrolig underholdende. Og man møter på ganske mange idioter. Mitt tips må vel være å spille spill som er mer underholdende og mindre repetitivt. Eller å gjøre noe helt annet. Jeg ble hekta på WoW, og har etter all tiden 0 ting tilbake for det, utenom at jeg har blitt litt eldre. Hvis du lærer masse nytt som kvantefysikk eller noe annet som er mer relativt til din egen eksistens, så vil du takke deg selv om et par år ;p
Kiruk Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Eller, selvfølgelig, kan være moro en stund. 9463422[/snapback] "En stund" er ganske relativt, så spill så lenge det er moro og legg det vekk da det ikke er det lengere. Kanskje du får lyst til å prøve igjen? Selv har jeg spilt i 2,5 år og synes fortsatt det er moro. Skal sies at jeg har hatt noen 1-2mnds pauser innimellom.
Talwin Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Største grunnen til at jeg fortsetter å spille er guildet mitt. En hyggelig gjeng med folk gjør hele forskjellen. Prøvde meg litt i lotro og vgsoh (argh) i samme guildet, men faktum er at wow rett og slett er et bedre spill.
Bettibell Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Har sluttet å spille wow nå jeg og, spilt siden det startet. Ble lei også fikk jeg lyst på å skaffe meg ett liv
Naramar Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Spiller på dama sin account siden hun så gjerne vil ha lvl 70;) Er lei av mine egne folk lol:P
Indexi Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Det er ikke mye utenom Arena som er bra i WoW nå...og er ganske lei det også egentlig.
Darth Kjell Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Hvis du er lei, ta en pause. Har tatt mange pauser jeg (en på over et halvt år), og synes det passer veldig bra. Har ikke logget inn på 3 uker nå. Holder meg fortsatt oppdatert på WoW-nyheter, for å se om det er noe som kan friste til å starte igjen. Har brukt pausen veldig bra. Har runnet HL2: Episode 1 og Bioshock. Lastet ned X3 fra Steam for noen dager siden, gleder meg til å sette meg inn i spillet. Virker komplisert (på en god måte). Har også planer om å kjøpe hele Sam & Max sesong 1. Ja, jeg elsker Steam
pax1 Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Jepp.. hvis du er lei, ta en pause.. Sett kontoen på frys og se om du kanskje får lyst etter en stund igjen... typisk en aktivitet som kan gå litt i bølger. Med neste ekspansjon er det sikkert mye morsomt å ta tak i
Tåkefyrste Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Hvis man må spørre andre om gode grunner til å spille WoW så bør man enkelt å greit bare slutte... Hvis du selv ikke syns det er moro så for all del ikke spill det for andres skyld.
Beerian Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 (endret) Har sluttet å spille wow nå jeg og, spilt siden det startet. Ble lei også fikk jeg lyst på å skaffe meg ett liv 9468093[/snapback] Skaffe deg ett liv ? så du mener at du ikke hadde noe liv når du spilte WoW ?? eller at de som spiller WoW ikke har noe liv ?? Jeg er 33 år , har en veldig bra jobb.. 2 unger på 4 og 5 år som jeg følger opp både på skole/barnehage og fotball trening. Jeg trener selv 4 dager i uken OG har masse venner som jeg har det sosialt sammen med. Men har enda tid til å raide og være en aktiv WoW spiller som hobby. Vil du fortelle meg at jeg ikke har ett liv ? Endret 11. september 2007 av Beerian
DirtyBit Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 (endret) Beerian, kidsa nå til dags vettu, hvis de ikke henger timesvis uten for mcdonals å ikke gjør en dritt så er de en "nolifer" , for å ikke snakke om hvis de sitter hjemme forran pcn, gud forby det.. men de lærer vel når de har fått kjærring og hus og jobb selv , at etter jobb så er man ganske pumpa (hvis du riktig nok har en fysisk krevende jobb).. Ender vaneligvis med å komme hjem være litt sammen med kjærringa for å så sette seg ned å slappe av forran pcn eller TV`n du som trener etter jobb og, huff hadde ikke jeg orka, er helt kanon etter jobb... men får vel begynne å trene litt selv,så jeg orker litt mer på jobb ^^ Endret 11. september 2007 av Darkey
Kuldesjokk Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Har sluttet å spille wow nå jeg og, spilt siden det startet. Ble lei også fikk jeg lyst på å skaffe meg ett liv 9468093[/snapback] Skaffe deg ett liv ? så du mener at du ikke hadde noe liv når du spilte WoW ?? eller at de som spiller WoW ikke har noe liv ?? Jeg er 33 år , har en veldig bra jobb.. 2 unger på 4 og 5 år som jeg følger opp både på skole/barnehage og fotball trening. Jeg trener selv 4 dager i uken OG har masse venner som jeg har det sosialt sammen med. Men har enda tid til å raide og være en aktiv WoW spiller som hobby. Vil du fortelle meg at jeg ikke har ett liv ? 9469980[/snapback] Du har så definitivt et liv, mamma har nå begynt å si at jeg er mindre med venner på grunn av WoW har egentlig vært like mye med de, men har vært bortreist i helgene og sist uke var de på skoletur, nå er alle hjemme igjen og jeg hadde tenkt meg ut. Hva skjer da= Joda hun ber meg om å være hjemme Har ikke jeg et liv?
Smirnoff Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Noen kan engasjere seg mer i et spill enn andre. Selv har jeg forsøkt diverse MMORPG-spill, men det har alltid endt med at jeg har gitt meg etter en måned eller to. Jeg klarer rett og slett ikke fortsette å spille. Kan ha med å gjøre at jeg er mer en casual spiller, enn en som kan bruke store mengder tid på et spill av gangen.
kakesjef Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Er bare å ta seg en pause... se litt wowfilmer og bli inspirert igjen
bjeil Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Er bare å ta seg en pause... se litt wowfilmer og bli inspirert igjen 9476454[/snapback] Heh.. Spilt siden release, men slutta for noen mnder siden. Har også hatt noen mnds-pauser innimellom. Så noen wow-filmer for noen uker sia, så jeg begynte å spille litt på ptr'en. Blir vel sikkert å åpne accounten igjen når den nye expansionen kommer. Faen, blir ikke kvitt avhengigheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå